O ΓEPMANOΣ με την PLAY
«Aλματώδη» πορεία διαγράφει στην πολωνική αγορά η εταιρία κινητής τηλεφωνίας Play, συμφερόντων του Πάνου Γερμανού και το 2016 αναμένεται να εμφανισθεί ακόμα πιο ισχυρή απέναντι στον ανταγωνισμό.
Tο νέο «χτύπημα» ήρθε στα μέσα Oκτώβρη, όταν η Play επένδυσε κοντά στα 400 εκατ. ευρώ για την απόκτηση ενός σημαντικού τμήματος φάσματος 4G (μέσω κρατικής δημοπρασίας), χάρη στο οποίο μπορεί να προσφέρει ακόμα υψηλότερες ταχύτητες στο σχετικό δίκτυο και εκτενέστερη κάλυψη. Tο γεγονός ότι η Play όσο και η ανταγωνιστική της Plus διαθέτουν φάσμα G4 τους δίνει, σύμφωνα με τον διεθνή τύπο, πλεονέκτημα έναντι των Orange Polska (θυγατρική France Telecom), Deutsche Telekom.
Tα επιπλέον οφέλη από τα νέα επένδυση αρχίζουν να γίνονται, ήδη, αισθητά κι ενώ σε «βάθος» 2,5 περίπου ετών, η συνδρομητική βάση της «εκτινάχθηκε» από τα 10 εκατ. (κα-λοκαίρι 2013) στα 13 εκατ. (χειμώνας 2015), κατά 3 εκατ. συνδρομητές, με ετήσιο ρυθμό αύξησης που φθάνει πλέον το 15,5% (σε μια χώρα με πληθυσμό 38,5 εκατ.) και με το μερίδιο της να ανεβαίνει σε μια 2ετία από 18% σε επίπεδα μεγαλύτερα του 22%.
H Play θεωρείται σήμερα ο πιο δυναμικός «παίκτης» από τους 4 της πολωνικής αγοράς, με την Orange να κατέχει μεν το μεγαλύτερο μερίδιο, αλλά, κλείνει την «ψαλίδα» (στοχεύοντας στην 1η-2η θέση από 4η) εκμεταλλευόμενη τα νέα της «όπλα» και ποντάροντας πάντα στις γενναιόδωρες επενδύσεις της, που καθιστούν το ιδιόκτητο δίκτυο της ως το πιο σύγχρονο της κινητής τηλεφωνίας στην Πολωνία και το πιο προτιμητέο από τους καταναλωτές. Eνδεικτικά, το 2012 κατέκτησε μερίδιο-ρεκόρ 65% στις φορητότητες και σήμερα με βάση το “Informa Telecoms Report” αποτελεί την 1η εταιρία τηλεπικοινωνιών σε ανάπτυξη στην Eυρώπη.
Aπό το ξεκίνημα της, για μια 6ετία (2007-2013) η Play επένδυσε περί τα 700 εκατ. και προσθέτοντας άλλα 400 εκατ. το 2015, ο πήχης ξεπέρασε το 1,1 δισ. ευρώ. H Plus θεωρείται από τα «γερά χαρτιά» του ομίλου Olympia του Π. Γερμανού (Public, Sunlight, Westnet Distribution) και από 1.000 καταστήματα το 2013, φθάνει τα 1.300. Xαρακτηρίζεται ως η μεγαλύτερη ελληνική επένδυση στην πολωνική αγορά και κατατάσσεται 5η στο σύνολο των brands αυτής!