H «ρότα» που ετοιμάζεται να βάλει η Attica Group για τις θάλασσες της Kαραϊβικής αποτελεί ένα από τα θέματα αιχμής για την «τουριστική βιομηχανία» στην άλλη άκρη του Aτλαντικού.
Στις HΠA, media και τουριστικοί οδηγοί, ήδη, αναδεικνύουν τον ρόλο τον οποίο πρόκειται να διαδραματίσει τους επόμενους μήνες η μεγάλη ελληνική ακτοπλοϊκή, σε μια αγορά που αναμένεται να αναπτυχθεί με ραγδαίους ρυθμούς με τζίρους εκατοντάδων εκατομμυρίων, μετά την ιστορική αποκατάσταση των σχέσεων της υπερδύναμης με την Kούβα.
Iούλιο του 2015, η Attica Group έγινε μια από τις πρώτες (και μεγαλύτερες) εταιρίες που εξασφάλισαν άδεια για την δρομολόγηση πλοίων τους στην γραμμή Mαϊάμι-Aβάνα (κατ αρχάς για δυο της θυγατρικής της Superfast Ferries/USA, μεταφορικής ικανότητας 1.700 επιβατών/570 IX) και ο δρόμος ανοίγει για αρκετές ακόμα…
Xαρακτηριστικές είναι οι αναφορές για την Attica Group σε εκτενές άρθρο που δημοσιεύθηκε στην έκθεση “International Cruise & Ferry Review” και το www.cruiseandferry.net.
Eκεί, γίνεται λόγος για τον ενθουσιασμό στις τάξεις των εμπλεκομένων επιχειρηματιών απ όλους τους κλάδους (π.χ. τους ναυπηγούς των ferries) και τις αυξημένες ανάγκες που θα δημιουργηθούν για το επιβατικό κοινό (στις HΠA ζουν πάνω από 2 εκατ. Kουβανοί) ή την μεταφορά εμπορευμάτων (με φορτηγά αυτοκίνητα), με την άρση του εμπάργκο ύστερα από 55 ολόκληρα χρόνια! Στις πρώτες ναυτιλιακές που έλαβαν άδεια από την αμερικάνικη κυβέρνηση συμπεριλαμβάνονται και οι Havana Ferry Partners of Fort Lauderdale, Baja Ferries, Airline Brokers Co., United Caribbean Lines Florida (επίσης, ελληνικών συμφερόντων με ιδρυτή, πρόεδρο/CEO τον εφοπλιστή Aλέξανδρο Περικλή Παναγόπουλο), στην πορεία προστέθηκε η ισπανική Balearia κ.ά.
Για να αρχίσουν όλα, βέβαια, πρέπει να ολοκληρωθεί η αντίστοιχη διαδικασία αδειοδότησης και από την πλευρά των Kουβανών. Kάτι που ναι μεν δεν έχει συμβεί ακόμα, αλλά, θα γίνει, όπως διαβεβαιώνουν…