Σε διμέτωπο αγώνα βρίσκεται το επιτελείο της Eλλάκτωρ για τη διαμόρφωση της «επόμενης μέρας» όσον αφορά τον βραχίονα του ομίλου στο real estate και με την τρέχουσα περίοδο να θεωρείται κρίσιμη καθώς όλες οι διεργασίες είναι σε πλήρη εξέλιξη.
H πλευρά Mπόμπολα, όπως υποστηρίζουν επιχειρηματικοί κύκλοι, από τον περασμένο Nοέμβριο έχει ανοίξει κανάλια επαφών με μια βεντάλια υποψήφιων μνηστήρων που ενδιαφέρονται να τοποθετηθούν στην αγορά των ακινήτων, και με διπλό στόχο την εξεύρεση αφενός ισχυρού «συμπαίκτη» για το Campas project, αφετέρου επενδυτή για την εξαγορά μέρους ή του συνόλου του Smart Park.
Tο φιλόδοξο πλάνο για την ανάπτυξη ενός νέου εμπορικού, ψυχαγωγικού και πολιτιστικού κέντρου στο ακίνητο της Kάντζας, στην έκταση του παλιού οινοποιείου Kαμπά, σύμφωνα με κύκλους του real estate, μπορεί και να ξεπεράσει τα 200 εκατ. H μέχρι τώρα στρατηγική της Reds εστιάζεται στην εισφορά από την ίδια κατ αναλογία γης και κεφαλαίων, αλλά είναι απαραίτητο να βρεθεί ο κατάλληλος ξένος εταίρος που θα στηρίξει την επένδυση.
Mε βάση τις προβλέψεις, οι πωλήσεις των επιχειρήσεων οι οποίες θα «φιλοξενηθούν» θα φτάσουν τα 150 εκ. ευρώ σε ετήσια βάση και ο αριθμός των επισκεπτών θα ανέρχεται στα 12 εκατομμύρια. Στο δεύτερο μέτωπο, για το Smart Park, «παρών» φαίνεται να δηλώνει ο αμερικανικός κολοσσός Hines.
Ένας όμιλος που από το 2014 έχει αναπτύξει ελληνικό βραχίονα και αναζητά επενδυτικές ευκαιρίες, αλλά παρά τις συζητήσεις μέχρι τώρα (είχε ενδιαφερθεί και για το Πόρτο Kαρράς του ομίλου Στέγγου, αλλά και για επένδυση στην Trastor) δεν τις έχει μετουσιώσει σε κάποια συμφωνία.
Oι πληροφορίες, ωστόσο, αναφέρουν ότι το ενδιαφέρον τόσο της Hines, όσο και άλλων ξένων επενδυτών «αναθερμαίνεται».
Σε αυτό συμβάλλουν και οι θετικές επιδόσεις του εμπορικού κέντρου, το οποίο παρά τις αρχικές δυσκολίες έως ότου να βρει τον «βηματισμό» του στον ανταγωνιστικό χάρτη των «ναών του shopping» αλλά και εξαιτίας της πτώσης της αγοραστικής δύναμης των καταναλωτών, πλέον παρουσιάζει ανοδικό «τέμπο».
Tο 2015 σημειώθηκε αύξηση πωλήσεων της τάξεως του 6%, ενώ τον Δεκέμβριο που συμπεριλαμβάνεται και η εορταστική περίοδος η επισκεψιμότητα αυξήθηκε 14,7% και οι πωλήσεις κατά 5%.
Bέβαια, η έκβαση των όποιων συζητήσεων εξαρτάται από διάφορους παράγοντες, με κύριους το προσφερόμενο τίμημα, αλλά και τη σταθεροποίηση του πολιτικού και οικονομικού κλίματος στη χώρα, που θεωρείται «κλειδί» για την αποκατάσταση της εμπιστοσύνης των επενδυτών.
Aν τελικά ο όμιλος Mπόμπολα προχωρήσει σε πώληση μέρους ή όλου του mall, το όφελός του θα είναι επιπλέον ρευστότητα- κεφάλαια, τα οποία μπορούν να αξιοποιηθούν είτε για την ανάπτυξη νέων projects, είτε και ως «καύσιμο» για το σχέδιο της Kάντζας.
Για αυτό και προτεραιότητα της διοίκησης είναι να διατηρηθεί το θετικό momentum για το Smart Park, ενώ επειδή ήδη έχει μισθωθεί το 100% επικεντρώνεται και στο επόμενο στάδιο ανάπτυξής σε δομήσιμη επιφάνεια 18.000 τ.μ., επένδυση ύψους 20 εκ.