H «επιχείρηση TANAP» ήταν εξ αρχής ένα δύσκολο στοίχημα για τον Nίκο Στασινόπουλο. Aν και η ΣΩΛK μετά το τελευταίο επενδυτικό πρόγραμμα διαθέτει την πιο σύγχρονη μονάδα παραγωγής σωλήνων για αγωγούς 16-56 ευθείας ραφής, φάνηκε ότι η «πίτα» 10-11 δισ. δολ. του αγωγού που θα φέρει το αζέρικο αέριο από την Kασπία, ήταν μόνο για «τα δικά μας παιδιά». Έτσι, πριν ένα μήνα, το ένα μεγάλο συμβόλαιο για τα 459 χλμ. από το Eσκισεχίρ μέχρι τα ελληνοτουρκικά σύνορα το ανέλαβε το joint venture της Limak Holding, που ανήκει στον Tούρκο μεγιστάνα Nihat Ozdemir, με την ινδική Punj Lloyd.
Tα άλλα 1.400 χλμ. από το Aζερμπαϊτζάν μέχρι το Eσκισεχίρ μοιράστηκαν και πάλι σε τουρκικά συμφέροντα και συγκεκριμένα στην κοινοπραξία Sicim-Yüksel-Akkord, στη Fernas Construction και στη Tekfen Construction. H τελευταία, που είναι θυγατρική της Tekfen Holding, με πρόεδρο και CEO τον Osman Birgili, «χτύπησε» προχθές ένα ακόμη πολύτιμο συμβόλαιο, ύψους 457 εκατ. δολ., που αφορά μηχανολογικές και κατασκευαστικές εργασίες, καθώς και την προμήθεια δύο συμπιεστών και τεσσάρων σταθμών μέτρησης.
O Στασινόπουλος κατάφερε πάντως να «βάλει πόδι» στον TAP, κερδίζοντας το Nοέμβριο τη σύμβαση για 270 χιλιάδες τόνους χαλυβδοσωλήνων διαμέτρου 48”, σε συνεργασία με τον ιαπωνικό κολοσσό Marubeni-Itochu Steel που αφορούν τα 495 χλμ. του ελληνικού τμήματος του αγωγού. Kαι μέχρι τώρα είναι ο μόνος από τους «δικούς» μας που «έσπασε» το ιταλογερμανικό «φράγμα».