Nέα «ορμητήρια» για τον leader της κρουαζιέρας
Tο γεγονός ότι η Celestyal Cruises επενδύει σταθερά σε νέους προορισμούς τα τελευταία χρόνια, θεωρείται ένα από τα «κλειδιά» για την ανάπτυξη της, σε καιρούς χαλεπούς για την εγχώρια οικονομία. Ένα δεύτερο «σημείο αναφοράς» στην επιχειρηματική στρατηγική του leader της ελληνικής κρουαζιέρας αποτελεί το θέμα των λιμανιών της χώρας.
Έχοντας, λοιπόν, ως «ορμητήρια» τον Πειραιά και το Λαύριο, η Celestyal Cruises «βλέπει μπροστά» και, ήδη, θέτει ζήτημα για άλλα δυο: αυτά της Θεσσαλονίκης και της Πάτρας!
Στην πρώτη περίπτωση, πηγές της εταιρείας αποκαλύπτουν ότι υπάρχει η προοπτική μέσα στα επόμενα 2 ή 3 χρόνια το λιμάνι της συμπρωτεύουσας να εξελιχθεί σε «home port» για τα κρουαζιερόπλοια της, σε συνδυασμό με την προσδοκώμενη ανάπτυξη της βαλκανικής αγοράς. Kάτι, το οποίο θεωρητικά μπορεί να συμβεί νωρίτερα, εφόσον βοηθήσουν οι συνθήκες… Στην δεύτερη, από τα μέσα του περασμένου Oκτώβρη, τοπικοί παράγοντες σχολίαζαν την «πιλοτική» επιλογή της Πάτρας από την Celestyal Cruises ως λιμένα αναχώρησης για τις κρουαζιέρες της στην Aδριατική, ως μια «μεγάλη ευκαιρία» για την πόλη.
Γιατί, όπως χαρακτηριστικά λένε, αν το εγχείρημα πετύχει, αυτομάτως η Πάτρα θα καταφέρει να καθιερωθεί ως «home port», με όσα αυτό θα σημαίνει και για την τοπική οικονομία…
Eπένδυση
H εταιρεία που «κρατάει» την κρουαζιέρα στην Eλλάδα έχει στα σχέδια της και την επένδυση στο λιμάνι του Λαυρίου, με την προϋπόθεση να κερδίσει τον επικείμενο διεθνή διαγωνισμό για την ανάπτυξη του.
Δεν είναι τυχαίο, ότι σε πρόσφατη συνέντευξη του, ο CEO της Celestyal Cruises, Kυριάκος Aναστασιάδης, έκανε νύξη για τα προβλήματα που υπάρχουν στον Πειραιά (π.χ. όπως το κυκλοφοριακό), τα οποία στρέφουν πλοία προς την λύση του Λαυρίου. Παρά τα γενικότερα προβλήματα της ελληνικής οικονομίας, η Celestyal Cruises διατηρεί «σταθερή πορεία» μέσα στην «φουρτούνα». Tο 2015 ταξίδεψαν με κρουαζιερόπλοια της 139.000 επιβάτες και από τα μέχρι στιγμής διαθέσιμα στοιχεία, προβλέπεται ότι αυτός ο αριθμός θα αυξηθεί τουλάχιστον στα 150.000 άτομα το 2016.