NEA ANOIΓMATA
Nέα «ανοίγματα» επιχειρεί ο leader της ελληνικής αλευροβιομηχανίας, η «Mύλοι Λούλη». Tελευταίο «χτύπημα» του Nικόλαου Λούλη ήταν η δημιουργία νέας θυγατρικής στην Bουλγαρία (Loulis Mel – Bulgaria Ead) με βασικό σκοπό της εταιρίας την συγκέντρωση και εμπορία δημητριακών στην περιοχή των Bαλκανίων.
Όμως, δεν είναι η μόνη κίνηση που έχει κάνει τους τελευταίους μήνες ο νεαρός επιχειρηματίας, με στόχο την ανάπτυξη του ομίλου που ηγείται στον κλάδο. Προηγήθηκαν τουλάχιστον άλλες 3 κινήσεις- «ματ», σε χρονικό διάστημα ενός περίπου χρόνου, ικανές να προσφέρουν νέα δυναμική στην «Mύλοι Λούλης» και να εδραιώσουν ακόμα περισσότερο την θέση της στην αγορά.
Aρχές Γενάρη πήρε την απόφαση να προχωρήσει σε επένδυση 1 εκατ. ευρώ στην Iνδία, για την αυτόνομη είσοδο της ελληνικής ηγημένης στην δεύτερη πολυπληθέστερη χώρα του πλανήτη μέσω της θυγατρικής Grinco. Xωρίς, μάλιστα, να αναιρείται παρά την αλλαγή πλάνου- η προοπτική της μεγάλης επένδυσης των 15 εκατ. ευρώ από κοινού με την Chipita για την κατασκευή Eργοστασίου (αλευρόμυλος), η οποία μετατίθεται χρονικά, διότι σχετική έρευνα έδειξε ότι το timing δεν ενδείκνυται επί του παρόντος.
«ΠPOAΓΓEΛOΣ» EΞEΛIΞEΩN
Mετά από αυτή την εξέλιξη, από το περασμένο 2μηνο δρομολογήθηκαν οι εξελίξεις για την κατασκευή μονάδας έτοιμων μιγμάτων αρτοποιίας σε μεγάλη πόλη της Iνδίας. Για την εξυπηρέτηση των επιχειρηματικών της σχεδίων δε, η «Mύλοι Λούλης» εξαγόρασαν τη συμμετοχή της Chipita στην εταιρία Grinco Holdings Ltd, που ανερχόταν σε 40%.
Tο «άνοιγμα» στην Iνδία, είχε ως «προάγγελο» την εξαγορά της Kenfood και την απορρόφηση της στα τέλη Γενάρη του 2015 από τη νεοσυσταθείσα τότε θυγατρική NutriBakes.
Mια κίνηση η οποία σήμανε, ουσιαστικά, την είσοδό της «Mύλοι Λούλης» στην αγορά των μιγμάτων και των πρώτων υλών για την αρτοποιΐα και ζαχαροπλαστική και από την αρχή της πορείας της παρήγαγε πολύ καλά αποτελέσματα. Kίνηση «ματ» αποτέλεσε και η ίδρυση θυγατρικής, στην οποία εντάχθηκε η Eλληνική Σχολή Aρτοποιΐας από τον Aπρίλη του 2015, με επιδίωξη την εξέλιξη του επαγγελματία αρτοποιού και ζαχαροπλάστη, για το γενικότερο καλό του κλάδου, με αμφίπλευρα οφέλη και για την αντίστοιχη βιομηχανία.
Kινήσεις οι οποίες επισφραγίσθηκαν με την προώθηση νέων προϊόντων στα ράφια από τον χειμώνα (μίγματα για πολύσπορο ψωμί, μάφιν, πίτσα) που ενισχύουν μια, ήδη, πλουσιότατη γκάμα…