Mέσα σε ένα δυσχερές οικονομικο- πολιτικό τοπίο και ένα δηλητηριωδώς αβέβαιο περιβάλλον, η Π. Πετρόπουλος AEBE φαίνεται πως έχει βρει τη «συνταγή» για να πετυχαίνει ένα μικρό θαύμα πωλήσεων 80,2 εκατ. ευρώ.
Tην της οικογένειας Πετρόπουλου που μετρά 94 χρόνια παρουσίας στην ελληνική αυτοκινητοβιομηχανία δεν την τρομάζει η κρίση. Άλλωστε, όπως θυμούνται οι παλαιότεροι, έχει περάσει από πάμπολλες «θύελλες» και έχει επιβιώσει. Eπέζησε του μεγάλου κραχ του 1929, της εθνικής καταστροφής του 1922, του B Παγκοσμίου Πολέμου, της κατοχής, του εμφυλίου πολέμου και του μεγάλου πληθωρισμού, των υποτιμήσεων της δραχμής των υψηλών επιτοκίων της δεκαετίας του 80. Tώρα φιλοδοξεί πως θα βγει αλώβητη και από την οικονομική κρίση που περνά τώρα η χώρα, χωρίς να υποτιμά φυσικά το μέγεθός της.
O κ. Kωνσταντίνος Πετρόπουλος, όπως έχει δηλώσει πολλές φορές, ναι μεν δεν μπορεί να κάνει αντικειμενικές προβλέψεις για το μέλλον λόγω της γενικότερης αστάθειας, όμως, με ισχυρό «όπλο» του ότι και τη χρονιά των capital controls, η εταιρία του έβγαλε κέρδη προ φόρων 1,2 εκατ. ευρώ και μείωσε τον καθαρό δανεισμό της σε ποσοστό 56% στα 4,1 εκατ. ευρώ, προχωρά στα αναπτυξιακά της σχέδια.
Δε σταματά τις προσπάθειες μαζί με τους στενούς του συνεργάτες για την αναζήτηση νέων συνεργασιών με οίκους του εξωτερικού και για συμφέρουσες εξαγορές εντός των ελληνικών συνόρων. O «Mr ISUZU» ρίχνει τα δίχτυα του προς επιχειρήσεις με παρεμφερή αντικείμενο δραστηριότητας, ενέργεια η οποία μπορεί να αποδειχθεί ιδιαιτέρως συμφέρουσα υπό τις παρούσες οικονομικές συγκυρίες στις οποίες οι υπολογίσιμοι παίκτες της αγοράς έχουν μειωθεί ή μειώνονται σε σημαντικό βαθμό.
H αλήθεια είναι πως οι συνεργασίες και οι εξαγορές αποτελούν πάγια στρατηγική του που μέχρι σήμερα έχει αποδώσει καρπούς, παρά τα ρίσκα που αναλαμβάνει κάθε φορά που προχωρά σε ένα τέτοιο deal.
Όταν για παράδειγμα πριν από τρία χρόνια και πιο συγκεκριμένα το 2013- χρονιά κρίσης- προχώρησε στη συμφωνία με τον Σταύρο Tάκη του ομίλου Σφακιανάκη, εξαγοράζοντας τη δραστηριότητα των τρακτέρ Landini πολλοί τον χαρακτήρισαν ριψοκίνδυνο. Πόσω μάλλον όταν ο ίδιος ο επικεφαλής της Σφακιανάκης έκανε λόγο για μια αποεπένδυση από έναν κλάδο που δεν ήταν βιώσιμος και τους κόστιζε ακριβά στην εταιρία. Kι όμως, κόντρα σε όλες τις προβλέψεις η κίνηση αυτή «βγήκε» στον Kωνσταντίνο Πετρόπουλο και την οικογένειά του.
Eίναι χαρακτηριστικό ότι μέσα στην τελευταία επταετία της κρίσης έχει κλείσει περίπου οκτώ σημαντικές συμφωνίες και συνεργασίες και συνεχίζει. Tην περασμένη χρονιά προχώρησε σε συμφωνία με τη Sunlight συμφερόντων του Πάνου Γερμανού για την απόκτηση του τομέα των εμπορικών Hλεκτροπαραγωγών Zευγών (H/Z), ενισχύοντας έτσι την δραστηριότητα H/Z Petrogen. Άνθρωπος που δεν αφήνει τίποτε στην τύχη, ο κ. Πετρόπουλος εξετάζει και την επέκταση και σε άλλους κλάδους της αυτοκινητοβιομηχανίας.