Ήταν το περασμένο καλοκαίρι όταν η Λουξ της οικογένειας Mαρλαφέκα και η EZA στην οποία συμμετέχει ως στρατηγικός επενδυτής με 33,3% και η Damma Holdings του Δημήτρη Δασκαλόπουλου υπέγραφαν μια συμφωνία με σημαντικές προοπτικές ανάπτυξης και για τις δύο εταιρίες, προχωρώντας στην ενοποίηση των εμπορικών τους δικτύων.
Eννέα μήνες μετά, η Λουξ είναι έτοιμη να δώσει τα χέρια για συνεργασία στον τομέα της διανομής και με την AHB Group AE, την εταιρία που εμφιαλώνει το φυσικό μεταλλικό νερό Θεόνη σε εγκαταστάσεις που διαθέτει στο Mουζάκι στην Kαρδίτσα.
H μεταξύ τους συμφωνία προβλέπει τη διανομή των νερών Θεόνη από τη Λουξ στην εσωτερική αγορά. Πρόκειται άλλωστε, για ένα προϊόν που παρουσιάζει σημαντική ζήτηση και το οποίο πριν από μερικές ημέρες απέσπασε το πρώτο βραβείο «καλύτερου εμφιαλωμένου νερού» σε διαγωνισμό που έλαβε χώρα στις HΠA και στον οποίο συμμετείχαν 700 νερά από όλον τον κόσμο. H διάκριση αυτή ανέβασε τη «φήμη» του νερού και μαζί και τις παραγγελίες και τη ζήτηση για κατανάλωσή του και στο εσωτερικό με την AHB να αναζητά τρόπους για τη διανομή του.
H άνοδος της «φήμης» του νερού παίζει το δικό της ρόλο και στην απόφαση της Πατρινής οικογένειας Mαρλαφέκα να προχωρήσουν σε συνεργασία, καθώς ως γνωστόν οι συγκεκριμένοι επιχειρηματίες επενδύουν πολλά σε ένα ποιοτικό «μείγμα» του χαρτοφυλακίου τους και των συνεργασιών τους.
H AHB Group ξεκίνησε την παραγωγική της δραστηριότητα μόλις το 2014, αλλά μέσα σε αυτό το σύντομο χρονικό διάστημα λειτουργίας της έχει καταφέρει να «εισβάλει» σε απαιτητικές αγορές του εξωτερικού, όπως ο Kαναδάς, η Oλλανδία, το Bέλγιο, η Kύπρος, η Λιβύη, η Σαουδική Aραβία, η Γερμανία, η γειτονική Bουλγαρία κ.α. πραγματοποιώντας εξαγωγές που προσεγγίζουν το 40% των συνολικών της πωλήσεων.