Συνέχισε και το 2015 την «παράδοσή» της όσον αφορά στις βραβεύσεις στον τομέα της εξυπηρέτησης πελατών η Vodafone, αποσπώντας τρία βραβεία στο πλαίσιο της διοργάνωσης των Εθνικών Βραβείων Εξυπηρέτησης Πελατών από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ).
Μεταξύ των βραβείων ήταν και το βραβείο για τον καλύτερο «Οργανισμό της Χρονιάς».
Η βράβευση της Vodafone σε τρεις διαφορετικές κατηγορίες, σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας, «αποτελεί ακόμα μία σημαντική αναγνώριση της πελατοκεντρικής φιλοσοφίας της εταιρείας και της βέλτιστης εξυπηρέτησης των πελατών της σε όλα τα επίπεδα».
Η Vodafone έλαβε Βραβεία στις κατηγορίες «Επαγγελματίας της Χρονιάς» και «Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών της Χρονιάς», διακρίσεις που αφορούν στην Ομάδα Εξυπηρέτησης για επιχειρήσεις και επαγγελματίες και τον τρόπο με τον οποίο αντιμετώπισαν την εξυπηρέτηση του πελάτη ως προσωπική υπόθεση.
Όπως έχει διευκρινίσει σχετικά ο κ. Γλαύκος Περσιάνης, Πρόεδρος Δ.Σ. και Διευθύνων Σύμβουλος της Vodafone Ελλάδας, «είμαστε η πρώτη και η μόνη εταιρεία που υποστηρίζει με προσωπικό σύμβουλο όλους τους εταιρικούς πελάτες, ανεξαρτήτως μεγέθους, αλλά και τους ιδιώτες που έχουν σταθερό και κινητό στη Vodafone. Η άριστη εμπειρία πελάτη είναι στο DNA μας και για αυτό εκπαιδεύουμε και κινητοποιούμε τους εργαζόμενους μας ώστε να ανταποκρίνονται στις καθημερινές ανάγκες των πελατών»,