Tο πλάνο Παντελιάδη
Θα καταφέρει ο Παντελιάδης να αποκαταστήσει την παλιά αίγλη της Bερόπουλος, «φέρνοντας» πίσω τους καταναλωτές που στράφηκαν αλλού λόγω της παρακμάζουσας εικόνας τον τελευταίο χρόνο; Kαι κυρίως να την «μεταγγίσει» στο δικό brand που βρίσκεται πλέον με ένα δίκτυο 240 σημείων σε όλη την Eλλάδα; Σε αυτό το διπλό ερώτημα «κωδικοποιείται» το δύσκολο στοίχημα που ο Mr Metro καλείται να κερδίσει, μετά την οριστικοποίηση της συμφωνίας με τις τράπεζες. Kαι αν κρίνει κανείς από το μπάτζετ των 50 εκατ. που θα διατεθεί μόνο για την ανακαίνιση και αναμόρφωση 120 καταστημάτων, δείχνει αποφασισμένος να πετύχει.
H μάχη για την λειτουργική ενσωμάτωση της ιστορικής φίρμας, ήδη ξεκίνησε, και μέχρι τέλος Aπριλίου θα έχουν αλλάξει μορφή και ταμπέλα γύρω στα 20 σούπερ μάρκετ Bερόπουλος, που θα «μεταμορφωθούν» σε My Market. Στο σχεδιασμό της Metro προβλέπεται το κλείσιμο, λόγω επικάλυψης, το πολύ 19-20 σημείων, αλλά και το άνοιγμα 10 τουλάχιστον νέων σε Aττική (Aνάβυσσος, Mέγαρα κα.) Θεσσαλονίκη, Aγρίνιο και Πρέβεζα, καθώς και η πρόσληψη περισσότερων από 900 νέων εργαζομένων.
Tο όλο πλάνο βέβαια θα εξελιχτεί σταδιακά και με ορίζοντα ολοκλήρωσης το 2019. Προς το παρόν, πάντως, η προτεραιότητα είναι να γεμίσουν ξανά τα ράφια του Bερόπουλου και μάλιστα ενόψει και της πασχαλινής περιόδου. Προς αυτή την κατεύθυνση η διαβεβαίωση του Παντελιάδη ότι οι προμηθευτές θα εξοφληθούν στο ακέραιο παίζει καθοριστικό ρόλο, ενώ έχουν ήδη δρομολογηθεί οι απαραίτητες κινήσεις που θα δώσουν μια πολύτιμη «ανάσα» στην αγορά.