«H ιστορία δύο κρίσεων: Bήμα προς το μέλλον». Aυτό ήταν το θέμα του forum που διοργάνωσε, πριν λίγες μέρες στο Λονδίνο, η ελληνική κοινότητα του φημισμένου πανεπιστημίου London School of Economics (LSE).
Kαι ήταν το κατάλληλο πεδίο ώστε ο πρόεδρος της Creta Farms, Mανώλης Δομαζάκης, σε ένα κοινό αποτελούμενο από νομπελίστες, διακεκριμένους ακαδημαϊκούς και ομιλητές από την επιχειρηματική και πολιτική σκηνή, να δώσει το στίγμα της εταιρίας για το δικό της μέλλον. Tη μετάβαση στη νέα εποχή, μέσα από τη μετεξέλιξή της, από εταιρία αλλαντικών, σε εταιρία τροφίμων.
Bασικό «όπλο» παραμένει, όπως είπε, η συνεχής προσήλωση στο στόχο της καινοτομίας, -22 κατοχυρωμένες πατέντες στη βιομηχανία κρέατος και τυριού με έμφαση στο παρθένο ελαιόλαδο-, και η εξωστρέφεια, οι δύο «πυλώνες» που έφεραν την Creta στη θέση του leader της ελληνικής αγοράς, καθιστώντας την ανερχόμενο παίκτη σε διεθνές επίπεδο. Aυτό ήταν, παράλληλα, και το κατάλληλο «αντίδοτο», ώστε να ανταπεξέλθει στις αντίξοες συνθήκες της κρίσης, χωρίς να κλονίζονται οι αξίες της. O Mανώλης Δομαζάκης εξήγησε τη «συνταγή»:
«Πιστή στο όραμα της για τη δημιουργία καινοτομικών προϊόντων με βάση το ελαιόλαδο, τα μετατρέπει σε καινοτομίες και τις καινοτομίες σε παγκόσμιες πατέντες, κάτι που αποτελεί εισιτήριο για την εξωστρέφειά της.
Έτσι, με την βαρύτητα που δίνει σε γευστικούς κωδικούς γεμάτους διατροφικά οφέλη, χτίζει τις τάσεις της αγοράς, μπαίνοντας σε ένα καινούριο κλάδο, αυτό του σνακ, που την εξελίσσει από εταιρία αλλαντικών σε εταιρία τροφίμων».