Ισχνές επιδόσεις καταγράφει η Ελλάδα στο ηλεκτρονικό εμπόριο, αφού μόλις το 6,17% των εγχώριων επιχειρήσεων έκαναν πωλήσεις μέσω ίντερνετ το 2015.
Η εικόνα στο «μέτωπο» των online πωλήσεων, ωστόσο, δεν είναι πολύ καλύτερη σε ευρωπαϊκό επίπεδο, καθώς ο μέσος κοινοτικός όρος ήταν στο 16,7% (λιγότερες από δύο στις δέκα επιχειρήσεις στην Ε.Ε.).
Όπως σημειώνεται σε σχετική ανάρτηση στην ιστοσελίδα του ΣΕΠΕ, η επίδοση της Ελλάδας την κατατάσσει στην προτελευταία θέση της ΕΕ, ξεπερνώντας μόνο τη Βουλγαρία, όπου το σχετικό ποσοστό το 2015 ήταν 5,84%.
Σύμφωνα με τα στοιχεία του Digital Agenda Scoreboard, σε μια εποχή που τα ψηφιακά εργαλεία εξελίσσονται σε βασικό συστατικό επαγγελματικής επιτυχίας στον επιχειρηματικό κόσμο, η ΕΕ εξακολουθεί να υπολείπεται των διεθνών ανταγωνιστών της στο κανάλι των ηλεκτρονικών πωλήσεων.
Για το έτος 2015, 17 χώρες –μαζί και η Ελλάδα- βρίσκονται κάτω από τον μέσο Κοινοτικό όρο, ενώ μόνο 11 εμφανίζουν επιδόσεις ανώτερες αυτού. Στον αντίποδα της Βουλγαρίας και της Ελλάδας, που βρίσκονται στην τελευταία και προτελευταία θέση της κατάταξης, κινούνται η Ιρλανδία, όπου περισσότερες από μία στις τρεις επιχειρήσεις (32,2%) πραγματοποιούν πωλήσεις μέσω του διαδικτύου.
Τη δεύτερη καλύτερη επίδοση για το 2015 πέτυχε η Σουηδία, με το 26,3% των σουηδικών επιχειρήσεων να πραγματοποιούν ηλεκτρονικές πωλήσεις, ενώ από πολύ κοντά ακολουθεί η Δανία με 26%.
Γερμανία, Βέλγιο, Τσεχία, Μεγάλη Βρετανία, Κροατία, Πορτογαλία, Λιθουανία και Ολλανδία είναι οι χώρες, οι οποίες εμφάνισαν το 2015 επιδόσεις ανώτερες του μέσου όρου της ΕΕ όσον αφορά τις ηλεκτρονικές πωλήσεις, ενώ όλες οι υπόλοιπες ευρωπαϊκές αγορές υπολείπονταν του μέσου όρου.