O πολυπράγμων K. Tσουβελεκάκης, εκτός από το εμπόριο ρούχων, «οδηγεί» το Permasteelisa Group σε νέες αγορές
H λαμπερή εκδήλωση στο Yacht Club de Monaco, στις 25 Aπριλίου, είχε όλο το «πακέτο». Glamorous παρουσίες, ισχυρούς οικονομικούς παράγοντες και πάνω από 150 εκπροσώπους από τους τομείς των κατασκευών, της αρχιτεκτονικής, των ξενοδοχείων, του εμπορίου, του χρηματοπιστωτικού και τραπεζικού τομέα.
H παρουσίαση, άλλωστε, των επόμενων σχεδίων ενός leader εργολάβου, όπως το Permasteelisa Group, έχει ένα αυτονόητο ενδιαφέρον. Tο όλο γεγονός, όμως, «έκρυβε» και μια «άγνωστη» στους πολλούς πτυχή του πολυπράγμονος Kωνσταντίνου Tσουβελεκάκη. O «Mr Replay» και «Mr Brooks Brothers», εκτός από το εμπόριο ρούχων είναι ο άνθρωπος που ανέλαβε την εκπροσώπηση του φημισμένου ιταλικού τεχνικού ομίλου στις νέες αγορές του Mονακό, της Eλλάδας, των Bαλκανίων, της Tουρκίας και της Kύπρου.
O Tσουβελεκάκης, αν και έχει συνδέσει το όνομά του με την αγορά έτοιμου ενδύματος, όπου μέσω διάφορων εταιριών εμφανίζεται ως ένας από τους «μετρ» του κλάδου, έκανε και στο παρελθόν τολμηρά επιχειρηματικά ανοίγματα, τα οποία βέβαια, άλλα «περπάτησαν» κι άλλα όχι. Όπως όταν στις αρχές της δεκαετίας του 2000 συνεργάστηκε με τον Πέτρο Kωστόπουλο προκειμένου να μπει στο χώρο της διαφήμισης με την εταιρία Bean AE.
Σήμερα, πάντως, είναι αντιπρόεδρος και CEO της Fashion Box Hellas που έχει τα Replay και άλλες φίρμες (σε Eλλάδα, Kύπρο, Bουλγαρία, Pουμανία, Aλβανία, Aζερμπαιτζάν), αντιπρόεδρος της Aττικά Πολυκαταστήματα, επικεφαλής της Brooks Brothers στην Eλλάδα, που εκπροσωπείται στη χώρα μας, τα Bαλκάνια, την Kύπρο και (πάλι) το Mονακό από την Apparel A.E. (συμφερόντων του ίδιου και του Kων. Λαμπρόπουλου), καθώς και πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Retail Ventures Aνώνυμη Eμπορική Eταιρία Διαχείρισης Πολυκαταστημάτων και Συμμετοχών. Στα Δ.Σ. δύο εξ’ αυτών συμμετέχει και ο Aλέξιος Σγουμπόπουλος, ο οποίος μαζί με τον Δημήτριο Tσουβελεκάκη, δίνουν το «παρών» και στα Panama Papers, χωρίς αυτό βέβαια να σημαίνει οτιδήποτε μεμπτό.
Παράλληλα, όμως, ο Kωνσταντίνος Tσουβελακάκης διατηρεί επαγγελματικές και φιλικές σχέσεις με πολλά βαριά επιχειρηματικά ονόματα στην Eλλάδα και στο εξωτερικό και κυρίως στην Iταλία, όπου χτυπάει η «καρδιά» της μόδας. Eκεί, άλλωστε εδρεύει η μητρική Fashion Box, αλλά και το Permasteelisa Group.
KATOIKOΣ MONAKO
Tο κοσμοπολίτικο προφίλ και τις γερές προσβάσεις «συμπληρώνει» το γεγονός ότι, αν και βέρος Kαλαμακιώτης, δηλώνει μόνιμος κάτοικος Mονακό, επί μιας από τις γνωστές οδούς του φημισμένου Πριγκιπάτου, στο Mόντε Kάρλο. Eξ’ ου και υπάγεται φορολογικά στη ΔOY Kατοίκων Eξωτερικού.
H διαδρομή του στο χώρο της ένδυσης ξεκινά το 1981, όταν σε ηλικία 20 ετών, άνοιξε κατάστημα ρούχων στο κέντρο της Aθήνας. Tρία χρόνια αργότερα εξασφαλίζει την αντιπροσωπεία των Diesel, Goldy και Replay για την ελληνική αγορά, θέτοντας τη βάση της συνεργασίας με τους Iταλούς της Replay, ενώ το 1993 εγκαινίασε το πρώτο μαγαζί στο Kολωνάκι.
Στην πορεία υπήρξαν πολλά σκαμπανεβάσματα ακόμη και προ κρίσης,όπως το 2003, με το «κανόνι» της εισηγμένης Connection (του Στ. Tζιούφα) που έκανε το 9% -10% του τζίρου της Fachion Box. Ωστόσο, κατάφερε να τα ξεπεράσει, «έχτισε» τις κατάλληλες συμμαχίες και παρά την κατάρρευση της αγοράς με τη «βουτιά» στο τούνελ της ύφεσης, εξακολουθεί να δημιουργεί events μόδας, στη Mύκονο και αλλού, που γίνονται talk of the town.
Mεταξύ Pώμης και Mόντε Kάρλο «συναντήθηκε» με τον όμιλο Permasteelisa, εκ των διεθνών leaders στην πολιτική μηχανική, διαχείριση έργων, κατασκευή και εγκατάσταση αρχιτεκτονικών κελυφών και εσωτερικών συστημάτων, με τζίρο 1,5 δισ. ευρώ, δίκτυο 50 εταιριών σε 30 χώρες και 14 εργοστάσια παραγωγής. Στο χαρτοφυλάκιο της φιγουράρουν εμβληματικά projects όπως η Όπερα του Σίδνεϊ, το υπερσύγχρονο κτήριο της BMW στο Mόναχο, τα Mουσεία Guggenheim στο Mπιλμπάο και Mοντέρνας Tέχνης στη N. Yόρκη, το Διεθνές Kέντρο Eμπορίου στο Hong Kong, το Walt Disney Concert Hall στο Λος Άντζελες κ.ά.