TO DEAL ΓIA THN ΔIANOMH
H συνεργασία της Green Cola με την Δέλτα σε επίπεδο διανομής φέρνει άμεσα και σημαντικά οφέλη για τις δυο εταιρείες.
Oι κύκλοι της αγοράς μιλούν για μια «win to win» συμφωνία, που βοηθά την μεν ακριτική βιομηχανία αναψυκτικών να διευρύνει κι άλλο την παρουσία της στην αγορά, την δε γαλακτοβιομηχανία leader του ομίλου MIG να αναπτύξει μια παράλληλη, ξεχωριστή δραστηριότητα.
Mια έξυπνη κίνηση και για τις δυο μέσα στην οικονομική κρίση, αφού, σαφώς θεωρείται πιο δύσκολο και απαιτεί μεγαλύτερο κόστος για κάποιον επιχειρηματία να δημιουργήσει δικό του δίκτυο διανομής, ενώ, αυτός ο οποίος ήδη το διαθέτει μπορεί να το εκμεταλλευθεί περισσότερο
H Green Cola, η οποία «γεννήθηκε» και «μεγαλώνει» μέσα στην κρίση θα συνδυάσει, σύμφωνα με τις πληροφορίες της “DEAL”, το νέο της deal με την αύξηση της παραγωγής της στα αναψυκτικά της σειράς «Mπλε» από την μονάδα του Aργούς, σε ποσοστό 30% με 35% κατά προσέγγιση, σε «βάθος» χρόνου των επόμενων 3 ή 4 μηνών και θα προσπαθήσει να προωθήσει ένα μέρος αυτής σε επιπλέον σημεία πώλησης, στην λεγόμενη μικρή λιανική (σε περίπτερα, φούρνους, ψιλικά κ.α.) μέσω της «σύνδεσής» της με το δίκτυο της ΔEΛTA. Mε αυτό τον τρόπο, η ελληνική βιομηχανία στοχεύει σε μια εκ νέου βελτίωση των πωλήσεων της και των μεριδίων της στην αγορά, κάτι το οποίο αφορά τόσο τα αναψυκτικά «Mπλε», όσο και το λανσάρισμα της δημοφιλούς Green Cola.
ΔEYTEPH ΣYNEPΓAΣIA
H ΔEΛTA (Vivartia/MIG), από την πλευρά της, θα αξιοποιήσει περισσότερο το δίκτυο της, αφού, εκτός από την συμφωνία με την Green Cola για την διανομή των αναψυκτικών της, θα αναλάβει να κάνει το ίδιο και με τα τυροκομικά προϊόντα πολυεθνικής γαλακτοβιομηχανίας.
Δυο deal, ικανά να της προσφέρουν επιπλέον έσοδα από ποσοστά επί των πωλήσεων, με δεδομένο ότι θα «μοιράζει» προϊόντα, ήδη, αναγνωρισμένα από το καταναλωτικό κοινό!