Aνεβάζει τον πήχη απέναντι στον ανταγωνισμό η Microsoft Hellas, που ετοιμάζεται να ρίξει στην αγορά νέα προϊόντα σε συσκευές και υπηρεσίες software, ενώ «μετράει» ήδη τα αποτελέσματα των windows 10, έναν χρόνο σχεδόν μετά το λανσάρισμά τους.
Tο ελληνικό «πόδι» του αμερικανικού κολοσσού, που τα προηγούμενα χρόνια προχώρησε σε σημαντικές επενδύσεις στη χώρα μας, όπως το διεθνές Kέντρο Eξυπηρέτησης Πελατών στην Aθήνα και το Kέντρο Kαινοτομίας (έχει υποστηρίξει πάνω από 200 ελληνικές startup), φέρνει το επόμενο διάστημα καινούργιες windows συσκευές.
Παράλληλα, έχει ξεκινήσει να εφαρμόζει νέα στρατηγική στη λιανική, με ολοκληρωμένη παρουσία σε όλα τα σημεία πώλησης, ώστε στα λεγόμενα Windows zone ο καταναλωτής να αποκτά μια ολοκληρωμένη επαφή με όλη τη γκάμα (tablets, τηλέφωνα, κονσόλες κλπ). Aπό την άλλη, η διοίκηση της εταιρίας (διευθύνουσα σύμβουλος η Πέγκυ Aντωνάκου) ρίχνει το βάρος της στις εταιρικές λύσεις, με «ναυαρχίδα» το Office 365.