«Φλερτάρει» με τις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις
ην είσοδό της στην ελληνική Αγορά ανακοινώνει η ευρωπαϊκή startup επιχείρηση αποστολών door-to-door Eurosender, βάζοντας στο «στόχαστρό» της μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν υπηρεσίες αποστολών.
Με παρουσία σε 26 χώρες στην Ευρώπη, η εταιρεία ανεβάζει ψηλά τον πήχη για την Ελλάδα, αναμένοντας τις παραγγελίες από τη χώρα μας να αυξάνονται κάθε μήνα κατά 30%.
Σημειώνεται ότι δύο χρόνια μετά το λανσάρισμά της ως μία startup πλατφόρμα που δημιουργήθηκε αρχικά για εξυπηρετεί αποκλειστικά σπουδαστές και ομογενείς, η Eurosender έχει ήδη καταφέρει να συγκεντρώσει επενδύσεις ύψους σχεδόν 600.000 ευρώ, από επενδυτές όπως ένα από τα μεγαλύτερα γερμανικά mediagroup, το ProSiebenSat 1, την ERGO, έναν από τους σημαντικότερους ασφαλιστικούς ομίλους της Ευρώπης καθώς και το fundSiliconGardens, γεγονός που έδωσε τη δυνατότητα στην εταιρεία να αναπτυχθεί ακόμα περισσότερο.
Επιπλέον, όμιλος Σλοβένων επιχειρηματιών επένδυσε στην Eurosender πρόσφατα, με αποτέλεσμα η εταιρεία να αποτιμάται αυτή τη στιγμή συνολικά στα 5 εκατ. ευρώ.
Η εταιρεία αναμένει αυτή τη στιγμή την εισροή σημαντικών κεφαλαίων, γεγονός το οποίο αναμένεται να προσελκύσει ακόμα περισσότερους επενδυτές, ενώ μία μεγάλη μερίδα αυτών των κεφαλαίων θα διοχετευθεί στην ελληνική αγορά για την ανάπτυξή της σε αυτήν.