Η καινοτομία στα καταστήματα φαίνεται πώς είναι ο άσος που κρύβει στο μανίκι του ο όμιλος καταστημάτων σούπερ μάρκετ Μαρινόπουλος ο οποίος επιχειρεί ολική επαναφορά στην κερδοφορία.
Η αρχή έγινε με το κατάστημα της Αργυρούπολης όπου παρουσιάστηκε σε 40 μεγάλους προμηθευτές το νέο καινοτόμο project των καταστημάτων.
Πρόκειται για ένα πιλοτικό πρόγραμμα τεσσάρων μοντέρνων σημείων πώλησης στα οποία, βάσει έρευνας που πραγματοποίησε η εταιρεία, παρουσιάστηκαν πωλήσεις αυξημένες κατά 20% σε σχέση με τον μέσο όρο των υπόλοιπων καταστημάτων, γεγονός το οποίο δείχνει ότι οι καταναλωτές έχουν υποδεχθεί με πολύ θετικό τρόπο την αλλαγή.
Η «νέα γενιά Μαρινόπουλος» αναμένεται να ολοκληρωθεί μέσα στο 2016 σε όλα τα καταστήματα της χώρας αποτελώντας τη φρέσκια και ανανεωμένη εικόνα του ομίλου.
Οπως αναφέρουν στελέχη του ομίλου Μαρινόπουλος, «η εταιρεία αλλάζει πλέον ξεκάθαρα σελίδα στην ιστορία της. Αφήνει πίσω μια περίοδο γεμάτη προκλήσεις και περνά στην επόμενη μέρα με σίγουρα βήματα που βασίζονται σε μια προσεκτικά σχεδιασμένη στρατηγική». Σε αυτή τη στρατηγική λοιπόν, που αποτελεί αποτέλεσμα αλλαγής οργάνωσης, έρευνας και τελικής υλοποίησης του σχεδιασμού, εντάσσονται συγκεκριμένες πρωτοβουλίες οι οποίες θα εξασφαλίσουν τη βελτίωση της χρηματοοικονομικής εικόνας της επιχείρησης, τη βιώσιμη λειτουργία της και την επιστροφή στην ανάπτυξη.