Αποφασισμένη, παρά τις δυσκολίες και τον έντονο ανταγωνισμό στην αγορά, να προχωρήσει τα επενδυτικά της σχέδια δηλώνει η διοίκηση της αλυσίδας διανομής ιταλικού φαγητού L’ Artigiano.
Όπως ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Χρήστος Βατσικάνος, έχοντας, ήδη, υλοποιήσει επενδύσεις που έχουν ξεπεράσει τα 6 εκατ. ευρώ σε υποδομές και εξοπλισμό, το 2016 η L’ Artigiano συνεχίζει τις επενδύσεις με σκοπό την αναβάθμιση του δικτύου καταστημάτων της και την ισχυροποίηση της επωνυμίας της.
Σε αυτό το πλαίσιο, η εταιρεία λάνσαρε το νέο site της που προσφέρει δυνατότητα εύκολης και γρήγορης online παραγγελίας (user friendly), ενώ, ανταποκρινόμενη στις νέες ανάγκες της αγοράς, έχει εξοπλίσει τους οδηγούς της με ασύρματα PoS για πληρωμές με κάρτα.
Ξεκινώντας με το πρώτο της κατάστημα στον Βύρωνα το 1993, σήμερα η L’ Artigiano, μία 100% ελληνική εταιρεία, διαθέτει ένα ευρύ δίκτυο 19 καταστημάτων στην Αττική, τη Χαλκίδα, την Κόρινθο και την Καλαμάτα, απασχολώντας περισσότερα από 400 άτομα προσωπικό. Σημειώνεται, ότι το 2015 ο τζίρος της εταιρείας ανήλθε στα 12,5 εκατ. ευρώ, ενώ το 2016 εκτιμάται ότι θα είναι ελαφρά ανοδικός.
Βασικό συστατικό στην επιτυχία της L’ Artigiano είναι η επιμονή στην ποιότητα και τη διαφοροποίηση. Φιλοσοφία του ιδρυτή και διευθύνοντα συμβούλου υπήρξε η προσήλωση στα φρέσκα υλικά, την υψηλή ποιοτική αξία, τη συνεχή επένδυση στο προσωπικό και τη σωστή εξυπηρέτηση του κοινού. Έτσι, οι πρώτες ύλες εισάγονται από την Ιταλία, οι παραδοσιακές ζύμες παρασκευάζονται καθημερινά στα καταστήματα, κάθε γεύμα ετοιμάζεται τη στιγμή της παραγγελίας και υπάρχει συνεχής εκπαίδευση του προσωπικού.