Με “όπλο” τις χαμηλές τιμές και την υλοποίηση του αναπτυξιακού προγράμματος, που περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, και τη δημιουργία δύο νέων σημείων πώλησης, απαντά στη δύσκολη περίοδο και για τον κλάδο των ηλεκτρικών ειδών η Ηλεκτρονική Αθηνών ΑΕΕ.
Στο πλαίσιο ενός δυναμικού επιχειρηματικού περιβάλλοντος, που χαρακτηρίζεται από έντονο ανταγωνισμό και επιθετικές στρατηγικές κινήσεις, η Ηλεκτρονική έχει ήδη εφαρμόσει μία νέα πολιτική με χαμηλότερες τιμές καθημερινά στα καταστήματά της. Τα ποσοστά των προσφορών διαφοροποιούνται ανάλογα με την κατηγορία του προϊόντος, ξεκινώντας από 10% μέχρι και 20%. “Λόγω της εποχικότητας, οι προτάσεις, που θα κάνουμε στους πελάτες μας, μετά το Πάσχα, αφορούν κυρίως, κλιματιστικά, προϊόντα ψύξης, καθώς και προϊόντα που ενσωματώνουν νέες τεχνολογίες, όπως τηλεοράσεις 3D, Smart TV, tablets, κ.ά.”, αναφέρουν στελέχη της Ηλεκτρονικής.
Δύο νέα καταστήματα και εκτιμήσεις για αύξηση μεριδίου αγοράς
Η διοίκηση της εταιρείας εμφανίζεται αποφασισμένη ακόμη και μέσα σε περίοδο κρίσης να μην αναστείλει τα αναπτυξιακά πλάνα της. Αντίθετα, διατηρεί τα επενδυτικά σχέδια της, όπου προβλέπουν την προσθήκη δύο νέων σημείων πώλησης. Σύμφωνα με τα λεγόμενα στελεχών της Ηλεκτρονικής, η λειτουργία του πρώτου καταστήματος αναμένεται στα μέσα Μαΐου στο νέο Εμπορικό Πάρκο της Ξάνθης, ενώ το δεύτερο θα λειτουργήσει στην Παλλήνη Αττικής. Παράλληλα, η επιχείρηση συνεχίζει το ευρύ πρόγραμμα ανακαινίσεων του δικτύου της.
Όσον αφορά την οικονομική χρήση, που θα λήξει στις 30 Ιουνίου, οι αρμόδιοι εκτιμούν ότι τα στοιχεία του εννεαμήνου θα δείξουν αύξηση μεριδίου αγοράς, εξέλιξη που δημιουργεί αίσθημα ικανοποίησης στους υπεύθυνους της εταιρείας. Ωστόσο, οι ενδείξεις δεν είναι το ίδιο αισιόδοξες για την πορεία των πωλήσεων, οι οποίες κατά πάσα πιθανότητα θα είναι μειωμένες, λόγω της κατάστασης, που επικρατεί στην αγορά.