Τα επενδυτικά της σχέδια προχωρά η L’ Artigiano, η οποία έχει ήδη ποντάρει 6 εκατ. ευρώ σε υποδομές και εξοπλισμό.
Ειδικότερα, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, η L’ Artigiano έχει καθιερωθεί ως η μεγαλύτερη αλυσίδα delivery ιταλικού φαγητού στην Ελλάδα και αναπτύσσει τα επενδυτικά της σχέδια, παρά τις δυσκολίες και τον έντονο ανταγωνισμό στην αγορά.
Σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στις 21 Ιουνίου, η διοίκηση της L’ Artigiano παρουσίασε την πολιτική ανάπτυξης που έχει υιοθετήσει.
Ξεκινώντας με το πρώτο της κατάστημα στο Βύρωνα το 1993, σήμερα η L’ Artigiano, μία 100% ελληνική εταιρεία, διαθέτει ένα ευρύ δίκτυο 19 καταστημάτων στην Αττική, τη Χαλκίδα, την Κόρινθο και την Καλαμάτα, απασχολώντας περισσότερα από 400 άτομα προσωπικό.
Στην ίδια ανακοίνωση επισημαίνεται πως βασικό συστατικό στην επιτυχία της L’ Artigiano είναι η επιμονή στην ποιότητα και τη διαφοροποίηση. Φιλοσοφία του ιδρυτή και διευθύνοντα συμβούλου, Χρήστου Βιτσικάνου, υπήρξε η προσήλωση στα φρέσκα υλικά, την υψηλή ποιοτική αξία, τη συνεχή επένδυση στο προσωπικό και τη σωστή εξυπηρέτηση του κοινού. Έτσι, οι πρώτες ύλες εισάγονται από την Ιταλία, οι παραδοσιακές ζύμες παρασκευάζονται καθημερινά στα καταστήματα, κάθε γεύμα ετοιμάζεται τη στιγμή της παραγγελίας και υπάρχει συνεχής εκπαίδευση του προσωπικού.
Έχοντας ήδη υλοποιήσει επενδύσεις που έχουν ξεπεράσει τα 6 εκατ. ευρώ σε υποδομές και εξοπλισμό, το 2016 η L’ Artigiano συνεχίζει την επενδυτική της πολιτική με στόχο τη διευκόλυνση του καταναλωτή, την αναβάθμιση υποδομών της και την ισχυροποίηση του brand της. Στο πλαίσιο αυτό, η εταιρεία λάνσαρε το νέο της site που προσφέρει δυνατότητα εύκολης και γρήγορης online παραγγελίας (userfriendly), ενώ, ανταποκρινόμενη στις νέες ανάγκες της αγοράς, οι οδηγοί της είναι εξοπλισμένοι με ασύρματα PoS για πληρωμές με κάρτα.
Τέλος, τονίζεται πως με στόχο την ενίσχυση της εταιρικής της εικόνας, η L’ Artigiano έχει δρομολογήσει μια υψηλή επένδυση ανακαίνισης του δικτύου της, που αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2016, και θα δει τα καταστήματά της να αποκτούν έναν ανανεωμένο αέρα Ιταλίας, με κυρίαρχο στοιχείο το χαρακτηριστικό πράσινο, κόκκινο και λευκό χρώμα.
Η L’ Artigiano, ο “τεχνίτης” της γνήσιας ιταλικής κουζίνας, επιλέγει να αντιμετωπίζει την κρίση με αναπτυξιακές κινήσεις, κοιτάζει μπροστά και επενδύει στη συνεχή εξέλιξη ενός ποιοτικού brand που καθιερώθηκε στην προτίμηση του κοινού, φέρνοντας καθημερινά τις αυθεντικές γεύσεις της Ιταλίας πιο κοντά, καταλήγει η ανακοίνωση.