Αισιοδοξία στην εταιρεία – Καμμία ανησυχία για το επικείμενο Brexit
Σειρά νέων υποκαταστημάτων, αύξηση προσωπικού, βελτίωση ψηφιακών δομών και διεύρυνση προγράμματος εταιρικής κοινωνικής ευθύνης, αποτελούν την βάση του νέου στρατηγικού πλάνου (2016-17) της Dixons Κωτσόβολος.
Η εταιρεία εγκαινίασε τρία νέα καταστήματα σε Αίγιο, Άρτα και Μουδανιά, φτάνοντας τα 98 σημεία πώλησης ανά την επικράτεια, και συνεχίζει να διερευνά τις ευκαιρίες περαιτέρω ανάπτυξης του δικτύου της, τόνισε ο αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος Ανδρέας Αθανασόπουλος.
Μέχρι το τέλος του 2016, προγραμματίζεται η πρόσληψη επιπλέον 350 ατόμων, με στόχο την κάλυψη διάφορων θέσεων εργασίας εντός του δικτύου της. Σήμερα η εταιρεία απασχολεί περίπου 2.000 άτομα, αλλά εντός της επόμενης περιόδου θα αξιοποιηθούν και εξειδικευμένα στελέχη από την Αγορά, που βρέθηκαν εκτός εργασίας μετά το κλείσιμο της Ηλεκτρονικής Αθηνών.
Συνεργασία με ΙΒΜ για αναβάθμιση των ψηφιακών δομών
Στο πλαίσιο της ενίσχυσης και αναδιάρθρωσης των ψηφιακών της δομών, η Κωτσόβολος δρομολογεί συνεργασία με την ΙΒΜ για την πλήρη ανανέωση του ψηφιακού της περιβάλλοντος, με στόχο τη βελτίωση των επιδόσεων του ηλεκτρονικού της καταστήματος και διεύρυνσης της πελατειακής της βάσης μέσω της παροχής καλύτερων και πιο στοχευμένων υπηρεσιών. Πρόκειται για επένδυση ύψους 5 εκατ. ευρώ και τα αποτελέσματα αυτής της διαδικασίας θα αρχίσουν να φαίνονται από τους επόμενους εννέα μήνες.
Στα 10 εκατ. το επενδυτικό «χτύπημα»
Να σημειωθεί πως η εταιρεία προχώρησε σε βελτίωση του συνολικού επενδυτικού της πλάνου για την οικονομική χρήση 2016/2017, το οποίο ανέρχεται πλέον στα 10 εκατ. ευρώ από 7 εκατ. ευρώ που είχε αρχικά προβλεφθεί. Ο τζίρος της κατά τη χρήση 2015/2016 που ολοκληρώθηκε στις 30/4/2016 ανήλθε στα 380 εκατ. ευρώ και τα κέρδη προ τόκων και φόρων υπολογίζονται στα 8 εκατ. ευρώ, επίσης αναθεωρημένα προς το καλύτερο σε σύγκριση με τις αρχικές προβλέψεις.
Νέα σημεία «ισορροπίας»
Η πολυετής κρίση στην Αγορά (και) των ηλεκτρονικών ειδών έχει επιφέρει σοβαρές απώλειες στις επιχειρήσεις του κάδου, και η εταιρεία πλέον αναζητά νέα σημεία στήριξης, καθώς η πτωτική πορεία των πωλήσεων ειδών πληροφορικής επιμένει. Σε πτωτικήτροχιά κινούνται και οι πωλήσεις «μαύρων συσκευών».
Ο κ. Αθανασόπουλος τόνισε ότι η εταιρεία ξεπέρασε τα πρώτα «χτυπήματα» από την επιβολή των capital controls και, αναφορικά με τις επιπτώσεις του Βrexit στην μητρική της Dixons, επισημαίνει πως δεν υπάρχουν άμεσες συνέπειες. Μέχρι στιγμής, η μητρική παρακολουθεί τις εξελίξεις στην τοπική αγορά της Μ. Βρετανίας, ανησυχεί για μείωση της κατανάλωσης στη συγκεκριμένη αγορά και αναμένει τις πολιτικές αποφάσεις.
Εκτός των επιχειρηματικών επιδόσεων η Κωτσόβολος προχωρά στην επέκταση του προγράμματος εταιρικής κοινωνικής ευθύνης με την έναρξη της πρωτοβουλίας κοινωνικού χαρακτήρα «Second Home – Δεύτερο Σπίτι για τη συσκευή που δεν χρειάζεσαι». Μέσω του προγράμματος η εταιρεία κινητοποιεί όλους όσοι έχουν μία συσκευή που δεν χρησιμοποιούν να την προσφέρουν σε ένα σπίτι που αντιμετωπίζει οικονομικές δυσκολίες, βοηθώντας όλοι μαζί άπορες οικογένειες που στηρίζονται από τις δομές κοινωνικής στήριξης των δήμων όπου ανήκουν.