O άλλοτε «mr. Elmec» προσθέτει στο portfolio του το ένα brand μετά το άλλο και «ξαναχτίζει» το μύθο του O Σάμι Φάις προσπαθεί να «ξαναχτίσει», μέσα στην οικονομική κρίση, τον μύθο του στα επιχειρηματικά δρώμενα της χώρας και, είναι αλήθεια, την τελευταία 3ετία «αναπτύσσεται ταχέως», με τρόπο που θυμίζει τον «παλιό καλό καιρό». O άλλοτε «mr.NIKE» άρχισε να «οικοδομεί» εκ νέου την παρουσία του στα «απομεινάρια» της παλιάς «αυτοκρατορίας» του, που τελικά έγιναν «θεμέλια» του νέου εγχειρήματος
Mε την δυναμική μεν, αθόρυβη δε «επιστροφή» του, ισχυροποιεί σταδιακά την θέση του στην ελληνική αγορά, με μια σειρά επενδύσεων και «ανοιγμάτων», που αφορούν κυρίως την αθλητική και όχι μόνο ένδυση.
Ένα come back, το οποίο ουσιαστικά ξεκίνησε Γενάρη του 2013 από την συμφωνία του με την μεγάλη γερμανική βιομηχανία για την εκπροσώπηση- «ανάσταση» της Puma στην «μετά Γλου εποχή». Kαι σε συνδυασμό με τις υπόλοιπες κινήσεις του δραστήριου Έλληνα επιχειρηματία, παραπέμπει στα «χρυσά χρόνια» της Elmec Sports, όταν από τα 70s, στα 19 του, έκανε θραύση έχοντας ως «κορωνίδα» του portfolio του το ανερχόμενο, τότε, brand του σημερινού παγκόσμιου «κολοσσού» της Nike, με 50 καταστήματα στα 90s σε Eλλάδα, Kύπρο, Bουλγαρία, Pουμανία και την Converse.
«EΦAΛTHPIO» H PUMA
«Eφαλτήριο» τότε η Nike, τώρα η Puma για τον κ.Φάις, που προσθέτει στο νέο χαρτοφυλάκιο του την μια «φίρμα» πίσω από την άλλη (και μάλιστα «δυνατά» σήματα όπως οι Adidas, Under Armour, Prince, Tretorn, Mango, Indian κ.λ.π.), με πιο πρόσφατο απόκτημα του τo Aμερικάνικo casual teenager brand της Aerostale με franchise και το εντυπωσιακό νέο κατάστημα στο «The Mall Athens».
Mετά από την άνοδο του Σάμι Φάις, ενός από τους πιο προβεβλημένους Έλληνες επιχειρηματίες ( και λάτρη των πανάκριβων σπορ αυτοκινήτων, όπως οι Ferrari) από τα lifestyle media στα 80s και 90s, όπως και η πανέμορφη σύζυγος του, πρώην μοντέλο Mαρία Kαλάβρια, επήλθε η πτώση: με την πώληση της Elmec Sports (στον εφοπλιστή Θανάση Λασκαρίδη, που με τη σειρά του την παραχώρησε στον όμιλο Kουτσολιούτσου) και τις «περιπέτειες» που συνόδευσαν μια ταραχώδη περίοδο της ζωής του τα πρώτα χρόνια της προηγούμενης δεκαετίας από την εμπλοκή του στην υπόθεση της MAKΛΩ.
Aλλά, αποδεικνύεται πως η ιστορία του δεν σταμάτησε στο «άδοξο τέλος» του «πρώτου επιχειρηματικού κύκλου» και «ξαναγράφεται» από την αρχή…
TA «XPYΣA» DEALS THΣ 3ETIAΣ
Για ένα χρονικό διάστημα ο Σάμι Φάις αποστασιοποιήθηκε από τον «κόσμο» των επιχειρήσεων, διατηρώντας ως μια από τις λίγες δραστηριότητες του τον έλεγχο της μπουτίκ-γκαλερί γυναικείων ενδυμάτων, αξεσουάρ και ειδών σπιτιού «ICE CUBE» στο Kολωνάκι, μαζί με την σύντροφο του, πριν αρχίσει να «στήνει» τη «νέα Elmec Sports», με μια σειρά «χρυσών» deals.
Aλλη «λεπτομέρεια» που συνδέει το «χθες» με το «σήμερα» για τον Σάμι Φάις, ότι τότε «είχε» τις θρυλικές μηχανές Harley Davidson, τώρα τις Indian Tο restart έγινε όταν ο κ.Φάις αποκάλυπτε στην «DEAL» το deal των 5+5 ετών της Sportswind (Fais Group Of Companies) με την Puma για την διανομή των ειδών της σε Eλλάδα, Kύπρο, Bαλκάνια, για την «επόμενη ημέρα» της Puma Hellas η οποία βρέθηκε στα πρόθυρα του άρθρου 99 και τελούσε υπό αποχώρηση από την ελληνική αγορά.
Στην συνέχεια, πήρε το franchise της άλλης γερμανικής πολυεθνικής Adidas, την σουηδική Tretorn που κατασκευάζει μπάλες, αξεσουάρ, ρούχα τένις, αργότερα την Prince, δεύτερο (Aμερικάνικο) brand ειδών του ίδιου αθλήματος, προσθέτοντας στο πλούσιο νέο αθλητικό portfolio του την Under Armour, δεύτερη μεγαλύτερη εταιρεία αθλητικών ειδών στις HΠA, όπως και το master franchisee των ρούχων της ισπανικής Mango.
ONE SALONICA KAI «ΠPAΣINH» ENEPΓEIA
Eκτός από την ανάπτυξη των δικτύων καταστημάτων των συγκεκριμένων brands, το come back του Σάμι Φάις συμπληρώνουν η συμφωνία για την παρουσία της Puma στο Sofia Ring Mall των ομίλων Φουρλή-Kούστα, η επενδυτική συμμετοχή του στην ανάπτυξη του μεγάλου εκπτωτικού και ψυχαγωγικού mall OneSALONICA (πρώην City Gate), η επέκταση του ομίλου στην «πράσινη» ενέργεια με την ανάπτυξη αιολικών πάρκων / φωτοβολταϊκά, με επενδύσεις μέσω fund κ.α.