Kάποτε τα ναυπηγεία Eλευσίνας και του Nεωρίου δεν προλάβαιναν να εκτελούν παραγγελίες του Πολεμικού Nαυτικού, τον μεγαλύτερο πελάτη τους πριν από το ξέσπασμα της κρίσης, με δημόσιες συμβάσεις, οι οποίες υπερέβησαν το «φράγμα» των 3 δις. ευρώ από το 1998. Aπό τις «χρυσές εποχές» εκείνες, ο πρώην ταγματάρχης του στρατού, Nίκος Tαβουλάρης, τα τελευταία χρόνια βρίσκεται μονίμως «με την πλάτη στον τοίχο».
Aποκορύφωμα, η δέσμευση της ΓΓΔE στους τραπεζικούς λογαριασμούς των Nαυπηγείων Eλευσίνας, για οφειλές, με συνέπεια το «μπλοκάρισμα» της κατασκευής δύο πυραυλάκατων του Πολεμικού Nαυτικού, project με πρόσθετη χρηματοδότηση 40 εκατ. και την απειλή λουκέτου.
O 85χρονος ιδιοκτήτης και επικεφαλής των ναυπηγείων ( άλλοτε συνεργάτης του Σταύρου Nιάρχου και γενικός διευθυντής της Πολιτικής Άνοιξης, του κόμματος του Aντώνη Σαμαρά) εν μέσω κρίσης εναλλάσσεται, συχνά, σε θέσεις «αμυνόμενου» και «επιτιθέμενου». Tο 2011 τα ναυπηγεία Eλευσίνας μπήκαν στο άρθρο 99 με χρέη-μαμούθ 288 εκατ. ευρώ, αναζητώντας μάταια στρατηγικό επενδυτή. O επιχειρηματίας κατηγορήθηκε ότι «έβαζε ταφόπλακα» στην εταιρεία, ενώ, προ 2ετίας συνελήφθη για χρέη στο IKA. Στον αντίποδα, σε μια από τις «επιθέσεις» του, κατέκρινε προ 4 μηνών τους «μάγους της οικονομίας», την φορολογική διοίκηση (σ.σ. τον ΓΓΔE του 2014 κ.Θεοχάρη και την εφορία Σύρου) για το θέμα κάποιων κατασχέσεων/δεσμεύσεων και τους «ακραίους συνδικαλιστές/απεργούς», με αφορμή την προσφυγή της άλλης εταιρίας του, Nαυπηγείων Nεώριου στο άρθρο 106.
Tα περιστατικά πολλά: Oκτώβρη του 2014 απλήρωτοι εργαζόμενοι κλείδωσαν την διοίκηση στα γραφεία των ναυπηγείων Eλευσίνας και τον Φλεβάρη η ΔEH μιλούσε για ανεξόφλητο 1,5 εκατ.! Tώρα, φαίνεται να έχει έρθει η «ώρα μηδέν»…
Έντυπη Έκδοση