Σημαντικές ανακοινώσεις επεφύλασσε η σημερινή Ετήσια Τακτική Γενική Συνέλευση των μετόχων της Κρι Κρι Α.Ε. όπου παρουσιάστηκε, μεταξύ άλλων, η πορεία της εταιρίας και οι προοπτικές ανάπτυξης. Κύρια θέματα ήταν η δυναμική εξαγωγική δραστηριότητα της εταιρίας, οι επιδόσεις στην εγχώρια αγορά, τα νέα προϊόντα, καθώς και οι νέες επενδύσεις.
Δυσμενές οικονομικό περιβάλλον
Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Κρι Κρι, κ. Παναγιώτης Τσινάβος τόνισε: «Παρά το δυσμενές οικονομικό περιβάλλον, είμαστε αποφασισμένοι να συνεχίσουμε να επενδύουμε, να καινοτομούμε με νέα προϊόντα και να ανοίγουμε νέες αγορές εδραιώνοντας τη θέση μας στην ευρωπαϊκή αγορά. Έτσι, δημιουργούμε νέες θέσεις εργασίας και συμβάλλουμε στην ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας».
Οι εξαγωγές
Όσον αφορά στις εξαγωγές, και παρά τις δύσκολες οικονομικές συνθήκες, η Κρι Κρι τρέχει με διψήφια ποσοστά ανάπτυξης. Σε αυτό συντελούν και οι νέες συνεργασίες που εγκαινίασε η εταιρεία στην Αγγλία, με τις γνωστές αλυσίδες καταστημάτων super market μία εκ των οποίων είναι και η Coop. Η συνολική της εξαγωγική δράση επεκτείνεται σε 23 χώρες, με κύριες αγορές αυτές της Γερμανίας, της Ολλανδίας, του Βελγίου, της Ιταλίας και της Αγγλίας. Φέτος, οι εξαγωγές υπολογίζεται να ξεπεράσουν το 20% των συνολικών της πωλήσεων, στη δε τριετία να υπερβούν το 30% του τζίρου της.
Εντός των συνόρων
Στην εγχώρια αγορά, η Κρι Κρι ενισχύει συνεχώς την παρουσία της. Στην ελληνική αγορά γιαουρτιού κατέχει την 3η θέση, με το μερίδιο της να ανέρχεται σε 13,7% έναντι 12,1% πέρυσι, ενώ στην αγορά παγωτού κατέχει επίσης την 3η θέση, με αυξανόμενο μερίδιο 12,7%.
Στην ανάπτυξη των πωλήσεων φέτος θα συμβάλει σημαντικά και το επιτυχημένο λανσάρισμα των νέων γιαουρτιών Κρι Κρι. Πρόσφατα παρουσιάστηκε το ‘Super Spoon’, ένα πρωτοποριακό λειτουργικό γιαούρτι με αυξημένη περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη και super fruits. Παράλληλα, η Κρι Κρι εγκαινίασε και μια νέα κατηγορία γιαουρτιών που απευθύνεται σε παιδιά προσχολικής ηλικίας με το γιαούρτι ‘Πέππα το Γουρουνάκι’.
3 εκατ. ευρώ επενδύσεις
Σημαντική ήταν και η δραστηριοποίηση στην κατηγορία του παγωτού με 10 νέα προϊόντα και 3 τηλεοπτικές καμπάνιες.
Όσον αφορά τις επενδύσεις, αναφέρθηκε ότι την τελευταία τριετία ολοκληρώθηκαν επενδυτικά προγράμματα ύψους € 30 εκατ. ενώ σχεδιάζεται νέο επενδυτικό πρόγραμμα € 3 εκατ. που αναμένεται να ολοκληρωθεί στα τέλη του 2017. Η νέα αυτή επένδυση αφορά κυρίως σε νέο μηχανολογικό εξοπλισμό, με στόχο την αύξηση της παραγωγικής δυναμικότητας της εταιρίας στο γιαούρτι, καθώς και την εφαρμογή νέων τεχνολογιών.