Οι Ρώσικοι Σιδηρόδρομοι δεν είχαν την ενημέρωση που ήθελαν σχετικά με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ προκειμένου να προχωρήσουν στην υποβολή δεσμευτικής προσφοράς σύμφωνα με τον πρόεδρο της εταιρείας.
Ο πρόεδρος των Ρωσικών Σιδηροδρόμων, Ολέγκ Μπελοζιόροφ αναφερόμενος στις λεπτομέρειες του διαγωνισμού για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ είπε ότι δεν είχαν την εικόνα που ήθελαν για να ολοκληρώσουν την ανάλυση .
Οπως αναφέρεται σε δημοσίευμα του πρακτορείου Ιντερφαξ ο κ. Μπελοζιόροφ δήλωσε σχετικά με τη διαγωνιστική διαδικασία και την απόφαση της εταιρείας να μην καταθέσει δεσμευτική προσφορά για την εξαγορά της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ότι «οι ρωσικοί Σιδηρόδρομοι δεν είχαν την εικόνα που ήθελαν για να ολοκληρώσουν την ανάλυση, ενώ οι Ιταλοί, εξ όσων γνωρίζουμε, υπέβαλαν προσφορά, η οποία διέφερε από τους όρους, που είχαν τεθεί.
Δηλαδή, ζητήσαμε μια σειρά από πρόσθετες προϋποθέσεις. Ως εκ τούτου, θα δούμε το πώς θα τελειώσει αυτή η κατάσταση, την οποία παρακολουθούμε προσεκτικά. Είχα συζητήσεις με τον Ιταλό ομόλογό μου, πριν από την υποβολή προσφοράς, και το πρόβλημα ήταν κοινό για όλους μας, δηλαδή η έλλειψη ενημέρωσης» πρόσθεσε ο πρόεδρος των Ρωσικών Σιδηροδρόμων.
Η Ρωσία διατηρεί ενδιαφέρον για την ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, αλλά το συνδέει με το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, με σκοπό την ανάπτυξη ενός μεταφορικού άξονα προς την Ευρώπη.
Ο ίδιος, όπως ανέφερε, ότι η αγορά του λιμένα της Θεσσαλονίκης ήταν ενδιαφέρουσα μόνο ως συμπλήρωμα των ελληνικών σιδηροδρομικών υποδομών, δηλώνοντας: «Τον λιμένα τον εξετάζαμε ως πακέτο, δεν το εξετάζουμε σοβαρά από μόνο του».
Οι Ρώσικοι Σιδηρόδρομοι συμμετείχαν στον διαγωνισμό για την αποκρατικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ την οποία συνέδεαν και με το λιμάνι της Θεσσαλονίκης. Και ενώ αποτελούσαν έναν από τους μεγάλους παίκτες για τη διεκδίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν υπέβαλαν δεσμευτική προσφορά αφήνοντας το πεδίο ελεύθερο στην ιταλική Ferrovie, που που έκανε τελικά τη μοναδική προσφορά για την απόκτηση του 100% έναντι 45 εκατ. ευρώ και την οποία αποδέχτηκε το ΤΑΪΠΕΔ.