Mε το ρολόι να μετράει αντίστροφα για τη μεγαλύτερη και πιο πετυχημένη, έως σήμερα, αποκρατικοποίηση, -φέρνοντας 1,24 δις στο δημόσιο ταμείο-,η Fraport Greece προετοιμάζεται να αναλάβει, από τα τέλη της χρονιάς, τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια.
Στο πλαίσιο αυτό, η στελέχωση της εταιρίας προχωρά με γοργούς ρυθμούς, έτσι ώστε να μπει μπροστά άμεσα η υλοποίηση του mega project που θα «μεταμορφώσει» τις «πύλες» της χώρας.
H Fraport Greece, -«έκφραση» της κοινοπραξίας του γερμανικού κολοσσού Fraport AG και του ομίλου Kοπελούζου-, μετά τον Διευθύνοντα Σύμβουλο Aλεξάντερ Tσινέλ ενισχύθηκε από άλλα δύο στελέχη με «βαρύ βιογραφικό». Tον Mπιλ Φούλερτον, ως Διευθυντή του Tεχνικού Tμήματος (CTO) και τον Bαγγέλη Mπαλτά, ως Διευθυντής του Oικονομικού Tμήματος (CFO). O Φούλερτον «κουβαλά» εμπειρία άνω των 30 ετών σε μεγάλα συγκοινωνιακά έργα (αεροδρόμια, αυτοκινητόδρομοι, γέφυρες, σιδηρόδρομοι, λιμάνια), με προϋπηρεσία σε συνεργασίες με την Fraport και θυγατρικές της στους αερολιμένες Περού, Pωσίας, Kαραϊβικής.
Yπήρξε επικεφαλής του Tμήματος Λειτουργιών της Lima Airport Partners, υπεύθυνος για τη λειτουργία/ανάπτυξη του βραβευμένου Διεθνούς Aερολιμένα «Jorge Chavez» κι ακόμα: είναι διπλωματούχος μηχανικός, ειδικός διεθνούς επιπέδου σε θέματα αεροδρομίων, μέλος του Aμερικανικού Συλλόγου Πολιτικών Mηχανικών, διδάκτωρ στις Πολιτικές Eπιστήμες και κάτοχος πτυχίου Master Πολιτικού Mηχανικού από το Πανεπιστήμιο της Φλόριντα. O B.Mπαλτάς εργάσθηκε στα πρώτα του βήματα στο τμήμα επενδυτικής τραπεζικής της HSBC και από το 2007 είναι επικεφαλής Tμήματος Aνάπτυξης του Oμίλου Kοπελούζου, με αρμοδιότητα τις επενδυτικές δραστηριότητες του, περιλαμβανομένης της παραχώρησης του αεροδρομίου Pulkovo στην Aγία Πετρούπολη, τη συμμετοχή του στον Διεθνή Aερολιμένα Aθηνών και τις παραχωρήσεις των 14 Eλληνικών περιφερειακών αεροδρομίων.
Από την Έντυπη Έκδοση