H σύναψη της στρατηγικής συνεργασίας με την Ferrero Greece για την Tasty Foods-Pepsico αποτελεί άλλη μια ένδειξη ότι οι δυο θυγατρικές του αμερικανικού «κολοσσού» (με «σήμα κατατεθέν» τα αναψυκτικά τύπου cola) διαγράφουν «βίους αντίθετους» στην ελληνική αγορά.
Aπό τον Σεπτέμβρη, η Tasty-Pepsico θα διανέμει το σύνολο των προϊόντων της νέας «συμμάχου» της σε πλήθος σημείων πώλησης (περίπτερα, mini markets, φούρνους , σταθμούς), που αφορούν δημοφιλή brands (Kinder Bueno, Nutella, Tic Tac, Ferrero Rocher, Duplo, Tronky κ.α.), κάτι το οποίο αναμφίβολα θα ενισχύσει ακόμα περισσότερο την θέση της, σε αντίθεση με την Pepsico-HBH που συνεχίζει να παραπαίει τα τελευταία χρόνια και το μέλλον της να θεωρείται αβέβαιο.
Tο αρκετά πλούσιο portfolio της κερδοφόρου Tasty Foods – Pepsico (Lays, Cheetos, Ruffles, Doritos, Tasty Naturals, Quaker) την βοηθά να διατηρεί ηγετική θέση στην ελληνική αγορά (παρά τις απώλειες του κλάδου των αλμυρών σνακ, λόγω κρίσης), με μερίδιο 61% και έναν επενδυτικό σχεδιασμό ύψους 15 εκατ. ευρώ για προώθηση προϊόντων και εκσυγχρονισμό εγκαταστάσεων.
Aντιστρόφως, η Pepsico HBH που έβαλε λουκέτο το 2013 στο εργοστάσιο εμφιαλωμένου νερού στο Λουτράκι και το πουλά χωρίς να βρίσκει αγοραστή, συνεχίζει να «φορτώνει» με ζημιές δεκάδων εκατομμυρίων και να χάνει μερίδια (ακόμα και στα αναψυκτικά cola), ενώ, προέρχεται από άκαρπες επαφές με το σύνολο σχεδόν των εμφιαλωτών στην χώρα, για την παραχώρηση των σημάτων της (Pepsi, 7UP & HBH, Lipton, χυμοί, Gatorade, Rock Star). Παράλληλα, έχει περιορίσει την παραγωγή της στην μονάδα των Oινοφύτων, ενώ οι φήμες περί αποχώρησης της επανέρχονται κατά καιρούς, δίχως να διαψεύδονται.
Από την Έντυπη Έκδοση