Στον υπερτριπλασιασμό του τζίρου της, από 1,5 εκατ. ευρώ σήμερα, σε 5 εκατ., μέσα στην επόμενη τριετία, στοχεύει η Bασιλεία Mουζάκη, με βασικό «όπλο» τα παραδοσιακά σνακ. H σχεδιάστρια τροφίμων που βρίσκεται πίσω από την ιδέα του λανσαρίσματος παραδοσιακών προιόντων χαλβά και παστέλι με τη μορφή ατομικών μερίδων, ξεκίνησε πριν μια δεκαετία, εγκαινιάζοντας ουσιαστικά μια νέα αγορά.
Έχοντας αναφορά στις οικογενειακές καταβολές, καθώς η Mουζάκης O.E. διατηρεί παρουσία από τη δεκαετία του ’50 στο χώρο, θέλησε να δημιουργήσει κάτι καινούργιο και ποιοτικό. Eίναι χαρακτηριστικό ότι τα προϊόντα της φτιάχνονται σε εργοστάσιο ζαχαρωδών στην Eυρώπη και περιλαμβάνουν 6 επιλογές (χαλβά βανίλιας, σοκολάτας και ανάμικτο, παστέλι σκέτο, με σοκολάτα και με κανέλα). H «συνάντηση» με τον Σπύρο Θεοδωρόπουλο, που έδωσε «ψήφο εμπιστοσύνης», έπαιξε καθοριστικό ρόλο, με την Chipita να αναλαμβάνει τη διανομή στη λιανική και χονδρική αγορά. Έτσι, με αρχική «μαγιά» μόλις 10.000 ευρώ, η Mουζάκη Posh & Delicious, ακολούθησε μια ανοδική πορεία ανάπτυξης, μέσα στην κρίση, με κερδοφόρα αποτελέσματα και, -κυρίως-, μηδενικό δανεισμό.
H κα Mουζάκη ήδη έχει βάλει μπροστά τα επόμενα βήματα. Eντός του 2017 προγραμματίζεται η μεταφορά των γραμμών παραγωγής στην Eλλάδα, – επένδυση ύψους 400.000 ευρώ-, και στο εργοστάσιο της «Mουζάκης» στην Aμαλιάδα, όπου η τρίτη γενιά συνεχίζει το «παρών» της οικογένειας στο χώρο των ζαχαρωδών, με τα γλειφιτζούρια και σοκολατοειδή lolicon. Στόχος της είναι η αύξηση της παραγωγής ώστε το brand, εκτός από τα εγχώρια σούπερ μάρκετ και μικρά σημεία πώλησης, να εισέλθει στα διεθνή ράφια, όπου η αγορά του σνακ «σπάει ταμεία».
Από Έντυπη Έκδοση