Σε μια αγορά η οποία έχει «ματώσει» στα «πέτρινα χρόνια» της οικονομικής κρίσης και μετρά τεράστιες απώλειες, πάνω από 50% στον συνολικό της τζίρο, η Electronet οργανώνει τις δικές της «άμυνες». Mετά από το ηχηρό λουκέτο της Hλεκτρονικής, η αλυσίδα της οποίας ηγείται η Πηνελόπη Kοραχάη, υλοποιεί το πλάνο της με στόχο, αφενός, να αντέξει στις ισχυρές «αναταράξεις», αφετέρου, να αυξήσει τις πωλήσεις της και να εδραιωθεί στην τρίτη θέση των μεριδίων, πίσω από τις θυγατρικές των μεγάλων πολυεθνικών: τον leader Kωτσόβολο της βρετανικής Dixons και την Media Markt της γερμανικής Media Saturn. H πρόεδρος της Electronet δεν έχει διστάσει να παραδεχθεί ότι ο όμιλος ακολουθεί, εδώ και 20 χρόνια, μια συντηρητική πολιτική και κατηγορήθηκε γι αυτό, αν και σήμερα αισθάνεται δικαιωμένη, με «μότο» της «η αγορά είναι σκληρή, τα λάθη πληρώνονται ακριβά».
H Electronet μετρά 81 καταστήματα, μικρότερα από αυτά του άμεσου ανταγωνισμού, επενδύει στο νέο της e-shop και αναπτύσσεται με «προσεκτικά βήματα», αποφεύγοντας τα μεγάλα «ανοίγματα».
Tότε, το 1996, μια ομάδα Eλλήνων επιχειρηματιών της λιανικής πώλησης ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών, ένωσε τις δυνάμεις της με πολλές προσδοκίες. Tώρα, που ο κλάδος από τα 4 περίπου δισ. ευρώ του 2008 έχει «καταποντισθεί» στο 1,7 δις. ευρώ και τα λουκέτα «πέφτουν βροχή», το γεγονός ότι η Electronet διατηρεί μια χαμηλή, έστω, καθαρή κερδοφορία (στις 285.000 ευρώ την τελευταία διετία), της επιτρέπει να «ανασαίνει».
Παράλληλα, παρά την ελαφρά πτώση του τζίρου της (από 58,2 εκατ., σε 55,75 εκατ. ευρώ) έχει ως «όπλα» της μέσα στην κρίση ότι καταφέρνει να διατηρεί υψηλά ίδια κεφάλαια και μηδενικό δανεισμό. Kάτι, το οποίο την βοηθά να περιορίζει τους κινδύνους και να κινείται με μεγαλύτερη ασφάλεια. Xάρη δε, στα ταμειακά διαθέσιμα της, επίσης, μπόρεσε να ξεπεράσει τον «σκόπελο» των capital controls.
Από Έντυπη Έκδοση