Θετικά έκλεισε το πρώτο εξάμηνο για την σουηδική πολυεθνική αλυσίδα ένδυσης H&M, η οποία επεκτείνεται και στην Ελλάδα.
Συγκεκριμένα, στο διάστημα 1 Δεκεμβρίου 2015-31 Μαΐου 2016 εμφάνισε αύξηση πωλήσεων κατά 7% σε σουηδικές κορώνες (865 εκατομμύρια από 809 εκατομμύρια το ίδιο διάστημα πέρυσι) ή κατά 8% σε ευρώ, καθώς οι πωλήσεις της διαμορφώθηκαν στα 91,171 εκατ. ευρώ από 85,268 εκατ. ευρώ.
Στο β’ τρίμηνο της χρήσης της (1 Μαρτίου-31 Μαρτίου) όπου ενσωματώθηκε και η εορταστική περίοδος του Πάσχα, αλλά και ουσιαστικά η έναρξη της θερινής σεζόν, η αλυσίδα παρουσίασε αυξημένες κατά 6% πωλήσεις σε σουηδικές κορώνες και κατά 7% σε ευρώ.
Οι ρυθμοί ανάπτυξης της αλυσίδας, ωριμάζουν σταδιακά στη ελληνική αγορά, καθώς κατά τα προηγούμενα έτη οι ρυθμοί αύξησης πωλήσεων ήταν διψήφιοι. Σημειώνεται ότι ο όμιλος H&M διαθέτει κι άλλες αλυσίδες ένδυσης, και διαθέτει μακροπρόθεσμη στρατηγική, να εμπλουτίζει την παρουσία του ανά αγορά, με την προσθήκη και νέων αλυσίδων.