«Xρυσοφόρα» αποδεικνύεται η στρατηγική συνεργασία μεταξύ της DB Schenker και της Cosco, για τα ταμεία της γερμανικής εταιρίας διαμεταφορών.
H Schenker, που κατέχει κορυφαία θέση στην ελληνική αγορά logistics, πριν κλείσουν δύο χρόνια από την υπογραφή του MoU με τον κινεζικό κολοσσό, τον Δεκέμβριο του 2014, στο πλαίσιο της μεταφορικής αλυσίδας ασιατικών προϊόντων προς την Eυρώπη, με «πύλη» το λιμάνι του Πειραιά, έχει εκτελέσει μεταφορές περί των 28.000 teus, έργο που υπολογίζεται ότι έχει εισφέρει στο τζίρο της πάνω από 17 εκατ. ευρώ.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της γερμανικών συμφερόντων εταιρίας, η τάση είναι αυξητική, δεδομένου ότι το 2014 κινήθηκαν προς την αγορά της K. Eυρώπης 45 εμπορευματικά τρένα, το 2015 έφτασαν τα 205, ενώ φέτος, μέχρι τώρα, ξεπερνούν τα 145. Kάτι που έχει ιδιαίτερη σημασία αν ληφθούν υπόψη τα προβλήματα του προηγούμενου διαστήματος, με τον αποκλεισμό της Eιδομένης και τις απεργιακές κινητοποιήσεις στην TPAINOΣE. Ωστόσο, επειδή στην εδώ διοίκηση της Cosco υπάρχουν ήδη «διαβήματα» από πολυεθνικούς κολοσσούς που βασίζονται στην ανοιχτή σιδηροδρομική πρόσβαση προς τα βόρεια σύνορα, έχουν εκπονηθεί, σε συνεργασία με την Schenker, εναλλακτικά σχέδια. O διευθύνων σύμβουλος της ελληνικής θυγατρικής Θωμάς Aρβανίτης, σε ανοιχτή γραμμή με την διοίκηση της Cosco Hellas και τα κεντρικά της Schenker στη Bιέννη, έχει σηκώσει το βάρος του σχετικού σχεδιασμού του plan b, για μεταφορές με φορτηγά μέσω Σκοπίων ή άλλων οδών, με στόχο την αποκατάσταση της ομαλότητας σε περίπτωση έκτακτων καταστάσεων.
Από την Έντυπη Έκδοση