Αποκλείει το ενδεχόμενο εξαγοράς η Danone

Τέλος στα σενάρια που φέρουν τη γαλακτοβιομηχανία Danone Greece SA να εξετάζει το ενδεχόμενο εξαγοράς ομοειδούς εταιρείας βάζει ο διευθύνων σύμβουλος κ. Μπενουά ντε Λαβαρέν, επισημαίνοντας ότι η εταιρεία επιδιώκει να γίνει δεύτερη δύναμη της αγοράς γιαουρτιού στην Ελλάδα, μέσα από αυτόνομη ανάπτυξη.

 

Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας αναφέρει χαρακτηριστικά: “Μπορούμε να γίνουμε Νο2 χωρίς να εξαγοράσουμε κάποιον. Ούτε είμαστε σε επαφές με κανέναν για οποιαδήποτε εξαγορά ή συμμαχία. Σήμερα έχουμε το ένα δέκατο της αγοράς. Ο όγκος μας είναι αρκετά μικρός για να δικαιολογήσει την απόκτηση εγκαταστάσεων”.

 

Ο κ. ντε Λαβαρέν, κληθείς να σχολιάσει την πορεία της ελληνικής αγοράς γιαούρτης αναφέρει ότι, μετά από δύο δύσκολα χρόνια, παρουσιάζει στοιχεία σταθεροποίησης από τον Ιανουάριο. Πιο συγκεκριμένα, η αγορά παρουσίαζε σταθερότητα αναφορικά με τον όγκο και κινούταν θετικά αναφορικά με την αξία (πηγή IRI). “Ακόμα η εικόνα δεν έχει ξεκαθαρίσει απόλυτα και η επόμενη πρόκληση θα είναι να βρούμε τον σωστό τρόπο να επαναφέρουμε τη βιώσιμη ανάπτυξη” τονίζει ο κ. ντε Λαβαρέν.

 

Το 2010 ήταν για τη Danone μια καλή χρονιά, όπου παγίωσε το μερίδιό της και επιπλέον ανέπτυξε την γκάμα των προϊόντων του Activia. “Το μερίδιο που κατέχουμε στην αγορά είναι περίπου 10% και μπορώ να πω ότι η μητρική εταιρεία είναι ευχαριστημένη με τα αποτελέσματά μας και μας ενθαρρύνει να συνεχίσουμε τις προσπάθειές μας”, αναφέρει ο κ. ντε Λαβαρέν.

 

Η εταιρεία το 2009 παρουσίασε κύκλο εργασιών 28,8 εκατ. ευρώ, έναντι 25,6 εκατ. ευρώ το 2008, αυξημένο κατά 13%. Επίσης, εμφάνισε κέρδη ύψους 1,6 εκατ. ευρώ έναντι ζημιών 450.000 ευρώ το 2008. Ωστόσο, το 2010 ο τζίρος της εταιρείας, σύμφωνα με τον κ. ντε Λαβαρέν θα είναι χαμηλότερος σε σχέση με αυτόν του 2009. Παράλληλα, η εταιρία προωθεί νέα προϊόντα τα οποία θα υποστηρίξει με διαφημιστική προβολή στον έντυπο και ηλεκτρονικό Τύπο αλλά και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπως το facebook.

 

Διαβάστε επίσης: Η Δωδώνη, η Danone και οι πιέσεις στην ΑΤΕ

- Διαφήμιση -

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ