Δραστικά μειωμένη είναι η διαφημιστική δαπάνη της ΕΥΔΑΠ κατά τη διάρκεια των τελευταίων 13 μηνών, όπως προκύπτει από ανακοίνωση που εξέδωσε η εταιρεία, απαντώντας σε δημοσιεύματα μερίδας του Τύπου.
«Σε μερίδα του Τύπου γράφτηκε και αναπαράχθηκε σε διάφορα social media, ότι το κονδύλι για διαφήμιση της ΕΥΔΑΠ αυξήθηκε σε 2,4 εκατομμύρια ευρώ, όταν η πραγματική δαπάνη δεν ξεπερνάει τις 400 χιλ. ευρώ», σημειώνει η ΕΥΔΑΠ, και συνεχίζει: «Προς αποκατάσταση της αλήθειας, η ΕΥΔΑΠ διευκρινίζει ότι στους 13 μήνες της σημερινής διοίκησης το συνολικό ποσό που δαπανήθηκε για τις απολύτως αναγκαίες δημοσιεύσεις, προκηρύξεις, κ.λπ. είναι δραστικά μειωμένο κατά 80% (δηλ. 1/5) του ποσού που δαπανούσαν στο αντίστοιχο διάστημα οι προηγούμενες διοικήσεις για τον ίδιο λόγο».
Όπως σημειώνει η ΕΥΔΑΠ, σε ό,τι αφορά στην ειδική στοχευμένη ενημερωτική εκστρατεία που πρόκειται άμεσα να λάβει χώρα, στόχος της είναι η ευρεία δημοσιοποίηση του Κοινωνικού Τιμολογίου, καθώς και του Προγράμματος ευνοϊκών ρυθμίσεων για τους πολίτες που θα διακανονίσουν τις οφειλές τους προς την Εταιρεία μέχρι τις 30 Σεπτεμβρίου. Πρόκειται για μία αναγκαία και απαραίτητη δαπάνη, η οποία ψηφίστηκε ομόφωνα από όλα τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου (πλην ενός) της Εταιρείας. Η καμπάνια αυτή θα γίνει σε τηλεόραση, ραδιόφωνα εφημερίδες, social media, μετρό, λεωφορεία και θα κοστίσει το μέγιστο 850 χιλ. ευρώ, ποσό που είναι μικρότερο από το 0,4% των συνολικών οφειλών πελατών προς την ΕΥΔΑΠ. Ακόμα και προσθέτοντας το ποσό αυτό της ειδικής – στοχευμένης καμπάνιας και πάλι το τελικό ποσό της συνολικής δαπάνης προβολής θα είναι μικρότερο από το μισό του ποσού που ψευδώς αναφέρεται σε κάποια δημοσιεύματα.