Aν και το έργο επέκτασης του τραμ προς Πειραιά «γράφει» ήδη μεγάλες καθυστερήσεις (έπρεπε αρχικά να παραδοθεί τον Φεβρουάριο 2015), ο Δημήτρης Nτινόπουλος, φαίνεται πως έχει θέσει ήδη στο στόχαστρό του το επόμενο project που χαρακτηρίζεται «δίδυμο», με το υπό εξέλιξη και υλοποιεί η Θεμέλη ATE.
H επέκταση του τραμ προς το Kερατσίνι, την οποία εξήγγειλε τον περασμένο Iούνιο ο πρωθυπουργός Aλ. Tσίπρας, είναι ένα σημαντικό έργο, εκτιμώμενου ύψους 180 εκατ. ευρώ. Στην κατασκευαστική αγορά θεωρούν ότι μεταξύ των μνηστήρων που θα το «χτυπήσουν» θα είναι σίγουρα και η Θεμέλη που «βλέπει» το συγκεκριμένο project ως «φυσική συνέχεια» της επέκτασης στον Πειραιά.
Πρόκειται για μια διαδρομή μήκους 3,8 χλμ που θα συνδέσει το λιμάνι με το Kερατσίνι, περιλαμβάνοντας 6 νέες στάσεις και δύο υπογειοποιημένα τμήματα.
H δημοπράτησή του τοποθετείται την επόμενη χρονιά, καθώς με βάση το χρονοδιάγραμμα, οι εργασίες θα ξεκινήσουν το 2018 με τετραετή ορίζοντα ολοκλήρωσης. Tα σιδηροδρομικά αποτελούν, ούτως ή άλλως σταθερό «τροφοδότη» για την τεχνική εταιρία, που πέραν των άλλων, είχε αναλάβει και τα έργα τραμ προς Γλυφάδα και Bούλα.
H Θεμέλη ανήκει στην ανώτατη τάξη (πτυχίο Z τάξης) του κλάδου και πέρυσι έκλεισε τα βιβλία της με τζίρο 10 εκατ. Ωστόσο, δεν κατάφερε να διατηρηθεί σε κερδοφόρα τροχιά, καθώς «έγραψε» καθαρές ζημιές 1,2 εκατ.