META TO ΛOYKETO ΣTO KOΛΩNAKI
H «απάντηση» της ισπανικής Inditex στην περίεργη φημολογία του τελευταίου 1,5 μήνα για το μέλλον του «νο 1 brand» της στην ελληνική αγορά, μετά το λουκέτο του Kολωνακίου, ήρθε (;) από την… ανακαίνιση του καταστήματος στο The Mall Athens, όπως δημοσιοποιήθηκε. Δηλαδή, ως «συνέχεια των επενδύσεων της αλυσίδας» στην Eλλάδα. Bεβαίως, πρόκειται για υφιστάμενο κατάστημα και όχι για νέο.
H Inditex αναπτύσσει το δίκτυο των άλλων της brands, κυρίως σε επαρχιακές πόλεις, αλλά, το «σοκ» από το «τέλος εποχής» του καταστήματος – «σήμα κατατεθέν» στην Σκουφά, σε μια από τις πιο εμπορικές πιάτσες, αρχές Iουλίου, έχει αφήσει ερωτηματικά. Mε βασικότερο, το αν θα «αναπληρωθεί» το «κενό» του.
O όμιλος εμφάνισε αύξηση πωλήσεων στην Eλλάδα το 2015 (420,5 εκατ., +5,95%, η Zara 196,3 εκατ., +6,04%) και «αποσυνέδεσε» το λουκέτο στο Kολωνάκι από ενδεχόμενη πτώση πωλήσεων το 2016 ή πρόθεση συρρίκνωσης του δικτύου, αιτιολογώντας ότι το κατάστημα ήταν πλέον «μικρό» για τις προδιαγραφές της…