Η ελληνική συμμετοχή διοργανώθηκε από την Enterprise Greece
Με εννέα επιχειρήσεις συμμετείχε η Ελλάδα στη διεθνή έκθεση ένδυσης, αξεσουάρ και εσωρούχων CPM 2016 που πραγματοποιήθηκε από τις 31 Αυγούστου έως τις 3 Σεπτεμβρίου στον εκθεσιακό χώρο Expo Centre Fairgrounds στη Μόσχα.
Η ελληνική συμμετοχή διοργανώθηκε από την Enterprise Greece στο πλαίσιο του ετήσιου προγράμματος δράσης της.
Την ελληνική συμμετοχή αποτέλεσαν εννέα ελληνικές επιχειρήσεις από τον κλάδο της ένδυσης, των εσωρούχων και των αξεσουάρ. Οι ελληνικές επιχειρήσεις είχαν την ευκαιρία να πραγματοποιήσουν επαφές με εμπορικούς επισκέπτες από όλον, σχεδόν, τον κόσμο, ενώ είχαν δυναμική παρουσία σε έντεκα collection και επιδίωξαν σύναψη επιχειρηματικών συνεργασιών και επέκταση της εξαγωγικής τους δραστηριότητας. Θα πρέπει να σημειωθεί ότι οι διοργανωτές της έκθεσης επέλεξαν μία από τις ελληνικές εταιρείες να πλαισιώσει με τις δημιουργίες της τα Fashion Shows της διοργάνωσης.
Η φθινοπωρινή διοργάνωση της CPM υπήρξε επιτυχημένη καθώς η συνολική εκθεσιακή επιφάνεια ανήλθε σε 45.000 τετραγωνικά μέτρα, συμμετείχαν 33 χώρες με εθνικές συμμετοχές με κυριότερες αυτή της Γαλλίας, της Γερμανίας, της Ιταλίας, του Ηνωμένου Βασιλείου, της Ισπανίας, των Ηνωμένων Πολιτειών Αμερικής, και της Αυστραλίας. Συνολικά οργανώθηκαν περισσότερες από 900 collection ενώ την έκθεση επισκέφθηκαν περισσότεροι από 19.500 εμπορικοί επισκέπτες. Είναι αξιοσημείωτο ότι η έκθεση κατέγραψε αυξημένη επισκεψιμότητα σε σχέση με την αντίστοιχη διοργάνωση του 2015.