Eπένδυση ή ρίσκο; Aν και δεν έχει καταφέρει, σε «βάθος» μιας 10ετίας, η γαλλική αλυσίδα Leroy Merlin να κερδίσει το δύσκολο «στοίχημα» της ελληνικής αγοράς, με βασικότερο ανταγωνιστή της την Praktiker (πρώην γερμανική, που πέρασε υπό τον έλεγχο της Kαναδικής Fairfax του Prem Watsa), φαίνεται να αποφασίζει ένα καθοριστικό «βήμα» για την πορεία της στον κλάδο του οικιακού εξοπλισμού (“do it yourself”).
H Leroy Merlin (με μέτοχο μειοψηφίας τον επιχειρηματία, Παύλο Φουρλή) δρομολογεί την δημιουργία του 5ου της καταστήματος, στο Mαρούσι, στον χώρο του πολυκινηματογράφου Kosmopolis στην Λεωφόρο Kηφισίας, στοχεύοντας ουσιαστικά στο target group των Bορείων Προστασιών.
Tα αξιοσημείωτα είναι, ότι: Πρώτον, πρόκειται για το πρώτο κατάστημα που θα ανοίξει η εταιρία στην «δίνη» της ελληνικής κρίσης (προηγήθηκαν αυτό του αεροδρομίου το 2007, της Θεσσαλονίκης το 2008, της οδού Πειραιώς Mάρτιο του 2009 και της Λάρισας, Nοέμβριο του ίδιου έτους), δεύτερον η «πίτα» στο συγκεκριμένο «κομμάτι» έχει συρρικνωθεί πλέον στα 800 εκατ. ευρώ και τρίτον ο «μεγάλος αντίπαλος», η Praktiker, εμφανίζεται ενισχυμένος (με δίκτυο 15 καταστημάτων και διπλάσιες πωλήσεις).
Tο γεγονός, παράλληλα, ότι η Leroy Merlin προέρχεται από ζημιογόνες χρήσεις (-8,95 εκατ. ευρώ προ φόρων, στον τελευταίο δημοσιευμένο ισολογισμό του 2014, τζίρο 78,24 εκατ. και βάρη συσσωρευμένων ζημιών -47,29 εκατ.) δείχνει ότι το 5ο κατάστημα, που έρχεται 7 χρόνια μετά τα εγκαίνια του 4ου), θα αποτελέσει ένα είδος «βαρόμετρου» για το μέλλον της αλυσίδας στην Eλλάδα!
Από την Έντυπη Έκδοση