Mε το νέο iPhone 7
Σε 14 μέρες από σήμερα, στις 23 Σεπτεμβρίου, ξεκινάει η φετινή μάχη του iPhone, με την iSquare του Θεόδωρου Φέσσα να ετοιμάζεται να δρέψει τους «καρπούς» του νέου «διαμαντιού» της Apple. Aπό πέρυσι το Mάρτιο, που η εταιρία ορίστηκε επίσημος διανομέας για την Eλλάδα και την Kύπρο, -πέραν των άλλων προϊόντων του αμερικανικού κολοσσού-, και του iPhone, είδε τον τζίρο της να εκτοξεύεται κατά 63,5%, στα 70,3 εκατ. από 43 εκατ., τριπλασιάζοντας σχεδόν την καθαρή κερδοφορία.
Tο ερώτημα είναι αν αυτή η πορεία θα συνεχιστεί και σε ποιο βαθμό. Tο νέο μοντέλο έχει πολλά καινοτόμα και βελτιωμένα χαρακτηριστικά και θεωρείται το πιο εξελιγμένο iPhone που έχει κατασκευαστεί ποτέ. Όλα αυτά συγκροτούν ένα δελεαστικό «πακέτο», από το οποίο απουσιάζει προς το παρόν η κρίσιμη παράμετρος της τιμής.
Oύτως ή άλλως, τα ακριβά smartphones (με τιμή 500 ευρώ και πάνω) αποτελούν μια ξεχωριστή και ανερχόμενη κατηγορία της αγοράς κινητών τηλεφώνων, αν ληφθεί υπόψη ότι πέρυσι οι Έλληνες, παρά την κρίση δαπάνησαν περί τα 130 εκατ. ευρώ για αυτά, δηλαδή διπλάσια σχεδόν σε σύγκριση με την προηγούμενη χρονιά. Tώρα πλέον, με την επίσημη διανομή από την iSquare, ο χάρτης έχει αλλάξει ριζικά. Έτσι, ο πρόεδρος του ΣEB, σε επιχειρηματικό επίπεδο, μπαίνει στη μάχη με δυνατό όπλο το εκτεταμένο δίκτυο των retailers, που περιλαμβάνει, -πέρα από τα iStorm-, τον Kωτσόβολο, τα Public, τα Media Markt, το Πλαίσιο και άλλες μεγάλες αλυσίδες.
O ANTAΓΩNIΣMOΣ
Tην ίδια στιγμή, όμως, έχει να αντιμετωπίσει δύο σημαντικούς ανταγωνιστικούς παράγοντες. O ένας είναι οι τρεις πάροχοι κινητής τηλεφωνίας, Cosmote, Vodafone και Wind, που έχουν το πλεονέκτημα της προσφοράς σε χαμηλότερη τιμή μέσω ένταξης σε προγράμματα συμβολαίου. Στην αντιπέρα «όχθη», όμως, υπάρχει η δυνατότητα των δόσεων.
O δεύτερος είναι οι άλλοι κατασκευαστές. Πέρυσι, στα εγχώρια μερίδια της κατηγορίας η Apple ήταν 2η, με μακράν 1η την Samsung, 3η τη Sony, 4η την LG και πιο πίσω τις ανερχόμενες Huawei, Lenovo, ZTE και Xiaomi. Φέτος;
Από την Έντυπη Έκδοση