Ανοδικά κινήθηκαν οι βασικοί οικονομικοί δείκτες του ομίλου FF Group το πρώτο εξάμηνο του 2016. Πιο συγκεκριμένα, ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών ανήλθε στο ποσό των 652,7 εκατ. ευρώ σε σχέση με 594,3 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του 2015 αυξημένος κατά 9,8%.
Η βελτιωμένη λειτουργική δραστηριότητα σε όλους τους επιχειρηματικούς τομείς του Ομίλου οδήγησε σε αύξηση της λειτουργικής κερδοφορίας που στο α’ εξάμηνο του 2016 ανήλθε σε 131,5 εκατ. ευρώ σε σχέση με 113,2 εκατ. ευρώ το 2015, μια αύξηση της τάξης του 16,2%. Το ενοποιημένο EBITDA ανήλθε σε 148,8 εκατ. ευρώ, αυξημένο κατά 16,1%. Τα καθαρά ενοποιημένα κέρδη μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας ανήλθαν σε 97,4 εκατ. ευρώ.
Όλοι οι επιχειρηματικοί τομείς του Ομίλου παρουσίασαν ισχυρή λειτουργική δραστηριότητα. Πιο συγκεκριμένα ο κύκλος εργασιών του τομέα κόσμημα, ρολόι, αξεσουάρ αυξήθηκε κατά 10,3% και ανήλθε σε 482,5 εκατ. ευρώ και τα EBITDA σε 135 εκατ. ευρώ έναντι 117,4 εκατ. ευρώ το 2015, σημειώνοντας αύξηση 15%.
Ο κύκλος εργασιών του τομέα των πολυκαταστημάτων αυξήθηκε κατά 5,9% και ανήλθε σε 82,8 εκατ. ευρώ, ενώ τα EBITDA ανήλθαν σε 8 εκατ. ευρώ έναντι 6 εκατ. ευρώ το 2015. Τέλος, ο κύκλος εργασιών του τομέα χονδρικής/λιανικής ένδυσης και υπόδησης αυξήθηκε κατά 11% και ανήλθε σε 87,4 εκατ. ευρώ και τα EBITDA σε 5,8 εκατ. ευρώ έναντι 4,76 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του 2015.
Κουτσολιούτσος: Άνοιγμα σε νέες Αγορές
Ο Τζώρτζης Κουτσολιούτσος, Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου FF Group σημείωσε : «Το 2016 εξελίσσεται θετικά για τον όμιλο μας. Ο Όμιλος υλοποιεί το στρατηγικό του σχεδιασμό και προχωράει στον ψηφιακό μετασχηματισμό του ανταποκρινόμενος στις σύγχρονες ανάγκες του παγκόσμιου λιανεμπορίου και του νέου καταναλωτή. Επιπρόσθετα, αναπτύσσει την παρουσία του σε νέες αγορές ενώ επεκτείνει την προϊοντική γκάμα.
Όπως έχουμε ήδη επικοινωνήσει, είναι σε εξέλιξη η αναπροσαρμογή του λειτουργικού μας μοντέλου ούτως ώστε να παραμένει λιτό και λειτουργικό προκειμένου να επιτύχουμε τόσο τους βραχυπρόθεσμούς όσο και τους μεσοπρόθεσμους στόχους μας».