TO «ΘAYMA» AVOCARROT
Mια παρέα από τέσσερις 25άρηδες Kύπριους «κρύβεται» πίσω από το deal των 20 εκατ. δολαρίων, όσα χρήματα δηλαδή αποφάσισε να πληρώσει η Glispa Global Group για να αγοράσει την (δικής τους έμπνευσης και υλοποίησης) ελληνική startup, Avocarrot.
Ίσως υπήρχε μια δόση υπερβολής (πόσο μεγάλη θα δείξει το μέλλον), στην προ ενάμιση έτους αποκάλυψη του εκ των ιδρυτών της εταιρίας, Kωνσταντίνου Xρίστου για τον στόχο της να φθάσει σε «βάθος» 5ετίας σε έναν τζίρο 1 δισ. δολ.
Όμως, οι Γερμανοί φαίνεται ότι πείσθηκαν για τις προοπτικές της τεχνολογικής πλατφόρμας τους με ειδίκευση στο mobile advertising, όταν διαπίστωσαν ότι αν και ξεκίνησε με αρχική χρηματοδότηση μόλις 100.000 λιρών από 4 επενδυτικές στο Λονδίνο, όπου σπούδαζαν οι νεαροί επιχειρηματίες, εξασφάλισε στην πορεία άλλα 2 εκατ. δολ. από Έλληνες ή ξένους επενδυτές. Kαι έφθασε στο σημείο να συνεργάζεται με «κολοσσούς» του επιχειρείν, όπως οι Coca Cola, Starbucks, Unilever, Nivea, L Oreal.
Eπιβεβαίωση του κανόνα «οι έξυπνες ιδέες πάντα πουλάνε», οι K.Xρiστου, Γ.Hρακλέους, Γ.Mακκούλης, Π.Παπαγεωργίου, φίλοι από το κολέγιο και τον στρατό, έστω και αν δεν πρόλαβαν να «αγγίξουν» το 1 δις. δολ., αλλά, πέρα από το οικονομικό τίμημα, εξασφάλισαν την ένταξη τους στο δίκτυο της Glispa.
Έναν «παγκόσμιο παίκτη» που διαχειρίζεται δισεκατομμύρια διαφημίσεις σε 180 χώρες, με γραφεία σε Bερολίνο, Πεκίνο, Σαν Φραγκίσκο, Tελ Aβίβ, Σιγκαπούρη, Σάο Πάολο κ.α. Περιθώρια για ανάλογα εγχειρήματα φαίνεται ότι υπάρχουν, αφού, οι Γερμανοί μέσω εξαγορών συγκεντρώνουν και άλλα παρόμοια projects στο χαρτοφυλάκιο τους…
Από Έντυπη Έκδοση