Στην ενίσχυση της εξωστρέφειας στοχεύει η ΚΡΙ-ΚΡΙ

Οι χρηματοοικονομικές επιδόσεις, οι αναπτυξιακές προοπτικές και κυρίως η ενίσχυση των εξαγωγών αποτελούν τους βασικούς άξονες στρατηγικής της εισηγμένης βιομηχανίας γάλακτος ΚΡΙ-ΚΡΙ, τους οποίους ανέλυσε σήμερα η διοίκηση της εταιρίας.

 

Όπως αναφέρθηκε, στο πλαίσιο παρουσίασης σε μέλη της Ένωσης Θεσμικών Επενδυτών, οι πωλήσεις του ομίλου στο εξωτερικό σχεδόν διπλασιάστηκαν το 2010 και ανήλθαν σε 13,047 εκατ. ευρώ, αποτελώντας περισσότερο από το 25% των συνολικών πωλήσεων. Το γεγονός αυτό είναι αποτέλεσμα της προσπάθειας για αναζήτηση και αξιοποίηση των ευκαιριών που παρουσιάζονται στις κοντινές αγορές του εξωτερικού, ώστε να επιτευχθεί μεγαλύτερη γεωγραφική διασπορά των πωλήσεων και μείωση της εξάρτησης από συγκεκριμένες αγορές.

 

Οι πωλήσεις του παγωτού του Ομίλου παρουσίασαν αύξηση 14,5% στη χρήση του 2010 και ανήλθαν σε 23,437 εκατ. ευρώ. Οι πωλήσεις των γαλακτοκομικών παρουσίασαν αύξηση 18,9% και διαμορφώθηκαν σε 23,460 εκατ. ευρώ.

 

Ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών το 2010 ανήλθε στο ποσό των 47,196 εκατ. ευρώ έναντι 40,254 εκατ. ευρώ το 2009, σημειώνοντας αύξηση 17,2% ενώ τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 3,033 εκατ. ευρώ από 3,7 εκατ. ευρώ σημειώνοντας μείωση 18%.

 

Στην τρέχουσα χρήση, η νεοαποκτηθείσα εταιρεία KRI KRI Bulgaria AD ενσωματώνεται για πρώτη φορά στις ενοποιημένες καταστάσεις. Η νέα εταιρεία στην οποία η ΚΡΙ-ΚΡΙ συμμετέχει με ποσοστό 49%, ιδρύθηκε στο πλαίσιο της ενδυνάμωσης των εξαγωγών και της ενίσχυσης της παρουσίας του ομίλου στην αγορά της Βουλγαρίας και επικεντρώνει τη δραστηριότητά της στη διαχείριση και ανάπτυξη του δικτύου πωλήσεων παγωτού της ΚΡΙ-ΚΡΙ στη γειτονική αγορά.

 

Σε εταιρικό επίπεδο, ο κύκλος εργασιών ανήλθε σε 45,719 εκατ. ευρώ από 38,678 εκατ. ευρώ το 2009, ενώ τα κέρδη προ φόρων της εταιρείας διαμορφώθηκαν στο ποσό των 3,121 εκατ. ευρώ από 3,725 εκατ. ευρώ το 2009.

 

Η εταιρεία έχει ήδη ανακοινώσει την έκδοση κοινού ομολογιακού δανείου, ύψους 3,048 εκατ. ευρώ, τετραετούς διάρκειας, για τη χρηματοδότηση του επενδυτικού προγράμματος της μονάδας παραγωγής παγωτού.

- Διαφήμιση -

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ