Σημαντική αύξηση, της τάξεως του 18% έως 20% παρουσίασαν κατά τη διάρκεια του 2016 οι πωλήσεις του Ομίλου Chipita, με την ελληνική αγορά, ωστόσο, να αποτελεί «ανοιχτή πληγή» για την εταιρεία.
Συγκεκριμένα, μιλώντας στο ΑΜΠΕ, ο διευθύνων σύμβουλος της Chipita, Σπύρος Θεοδωρόπουλος, εξηγεί ότι η αύξηση των πωλήσεων στηρίζεται κυρίως στις αγορές της κεντρικής Ευρώπης και της Ρωσίας, καθώς στην Ελλάδα, οι πωλήσεις περιορίζονται από 5% έως 9% ως προς τους όγκους, ενώ η πτώση σε όρους αξίας υπερβαίνει το 10%.
Οι συγκεκριμένες τάσεις ακολουθούν τις εξελίξεις του 2015, όπου και πάλι η ελληνική αγορά συρρικνώθηκε στα 82 εκατ. ευρώ, με τα κέρδη ΕBITDA να συρρικνώνονται κατά 15%. Στον αντίποδα, στο σύνολο του Ομίλου, οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 15% και τα κέρδη EBITDA κατά 20%.
Ό Ομιλος Chipita δίνει το «παρών» σε 66 χώρες και διαθέτει εργοστάσια σε 11 χώρες. Παράλληλα, έχει παραγωγική παρουσία στη Βουλγαρία, την Ελλάδα, την Ινδία, την Πολωνία, τη Ρουμανία, τη Ρωσία και την Τουρκία, λειτουργώντας 37 γραμμές παραγωγής.
Επίσης, διαθέτει οκτώ εργοστάσια και 31 γραμμές παραγωγής σε Αίγυπτο, Μεξικό, Γκάνα και Σαουδική Αραβία, όπου δραστηριοποιείται μέσω στρατηγικών συνεργασιών.