Tο σχέδιο για την καθολική αναβάθμιση του ιστορικού brand της Eskimo, αποδεικνύεται μια από τις πολύ «έξυπνες» και ιδιαίτερα αποδοτικές επιχειρηματικά κινήσεις του Γιώργου Φειδάκη.
Oι λευκές συσκευές του «σήματος» που υπήρχε σε κάθε ελληνικό σπίτι από τα 60s και τα 70s και «εξαφανίσθηκε» από την αγορά μετά από λίγες 10ετίες και πολλές «περιπέτειες», αποτελούν σήμερα από τα βασικά «κομμάτια» του στρατηγικού σχεδιασμού της FG Europe.
Aν και ανήκει στο χαρτοφυλάκιο του Φειδάκη αρκετά χρόνια, η Eskimo κάνει ένα δυναμικό come back, παρουσιάζοντας σημαντική αύξηση στην ζήτηση των συσκευών της, για 3η σερί χρονιά (+26,64%, στα 1,85 εκατ. στο φετινό εξάμηνο) όταν στην αρχή αυτής της νέας προσπάθειας οι συσκευές της αντιπροσώπευαν έναν ολικό τζίρο μόλις 600.000 ευρώ μόλις.
Ένα μυστικό αποτέλεσε το επαναλανσάρισμα ειδών όπως ψυγεία, ψυγειοκαταψύκτες, πλυντήρια και κουζίνες, που διανέμονται μέσω του δικτύου χονδρικής της F.G. Europe σε καταστήματα ηλεκτρικών ειδών της λιανικής. Mια πρακτική, η οποία συνεχίζεται, με την διαρκώς ανανεούμενη γκάμα της Eskimo και ενισχύει την δυναμική ενός brand που αρχίζει πλέον να θυμίζει τις «παλιές δόξες» του και αυξάνει την συνεισφορά του στα μεγέθη του ομίλου (+11,54%, 52,16 εκατ. στο εξάμηνο), σε συνδυασμό με την πολύ καλή πορεία των θυγατρικών του σε Iταλία και Tουρκία και την επιστροφή του στα κέρδη.
Tα Eskimo κατασκευάζονται σε εργοστάσια του εξωτερικού, πλην όμως διατηρούν όλες τις προδιαγραφές που απαιτεί η E.E. και εμφανίζουν αξιοθαύμαστες αντοχές «κόντρα» στον μεγάλο ανταγωνισμό που αναπτύσσεται στην εγχώρια αγορά από μεγάλα ξένα brands!
Από την Έντυπη Έκδοση