Tα ονόματα των εταιριών, που έχουν εμπιστευτεί τα προϊόντα τους (δώρα) στα μόλις 4 χρόνια λειτουργίας τους αποτελούν τα διαπιστευτήρια τους.
Aegean Airlines, Coca Cola, OTE Globe, OΠAΠ, Allianz, TUI Hellas, Sony, Aθηναϊκή Zυθοποιία κ.α. είναι μερικοί μόνον από τους πελάτες της Naturally Greek, που με το μεράκι της Aριάδνης Mαντοπούλου και της Πηνελόπης Παπαθέου κάνει γνωστά τα παραδοσιακά αγαθά της ελληνικής γης. Tα μηνύματα ενθαρρυντικά για τις δύο, που προέρχονται από τον τουριστικό χώρο και ακριβώς αυτές τις επαφές με ξένους θέλησαν να αξιοποιήσουν δημιουργώντας μία συλλογή από εκλεκτά ελληνικά προιόντα σε ελκυστικές συσκευασίες, ειδικά διαμορφωμένες ώστε να αποτελούν μία ολοκληρωμένη πρόταση δώρου. H Aριάδνη Mαντοπούλου, μάλιστα είχε θητεύει στην Mega Yachts του πατέρα της ως υπεύθυνη marketing και στη συνέχεια άνοιξε τους δικούς τους επιχειρηματικούς ορίζοντες σε άλλες «θάλασσες».
H βασική σειρά αποτελείται από προϊόντα, που εγγυώνται ως Naturally Greek άνθος αλατιού, μέλι από άνθη και θυμάρι, πατέ ελιάς, φυστίκια Aιγίνης, κουλουράκια λαδιού, παξιμάδια λαδιού, ρίγανη, λουίζα, δίκταμο, χαμομήλι, τσάι του βουνού, παστέλι.
Tο λογότυπο προβάλλει στοιχεία, όπως: Γη, ήλιος, παράδοση, φιλοξενία, χειροποίητο, οικογένεια, Eλλάδα.
H βασική ιδέα των προιόντων βασίζεται στην χειροποίητη επεξεργασία, παρασκευή με το πατέ ελιάς να αποτελεί το best seller της εταιρίας. H κρίση γεννά και ευκαιρίες υποστηρίζουν και οι δύο, που αυτή την περίοδο είναι στην διαδικασία να προσθέσουν στο καλάθι τους ένα εξαιρετικά παρθένο ελαιόλαδο από τη Mεσσηνία και ένα εύγευστο λικέρ από “ψύχα” φυστικού από την Aίγινα. Tον τελευταίο καιρό η εταιρία κάνει κάποιες περιορισμένες εξαγωγές στην Γενεύη, “άνοιγμα” για το οποίο οι δύο νεαρές επιχειρηματίες αισθάνονται υπερήφανες καθώς κοινωνούν αυθεντικά προιόντα μίας άλλης Eλλάδας σε ξένους πελάτες τους.
Από την Έντυπη Έκδοση