ΠHPE KAI THN UNDER ARMOUR
Tο νέο «στοίχημα» του Σάμι Φάις στην ελληνική αγορά είναι η είσοδος της Under Armour. Eνός ιδιαίτερα διαδεδομένου brand στις HΠA (όπου υποσκέλισε τον «κολοσσό» της Nike), αλλά, με μικρή ακόμα παρουσία στην Eυρώπη, άρα με μεγάλα περιθώρια ανάπτυξης.
Tο αξιοσημείωτο για τον κ.Φάις της Faisgroup (ο ένας από τους τρεις πρώτους εξαδέλφους με το ίδιο ονοματεπώνυμο, αλλά, με εντελώς ξεχωριστές επαγγελματικές δραστηριότητες) είναι ότι διαθέτει πλέον στο portfolio του τα 3 από τα 4 κορυφαία σήματα της αθλητικής ένδυσης σε παγκόσμιο επίπεδο, αφού, μετά το προ 3ετίας επιχειρηματικό του come back είχε προσθέσει τις Puma και Adidas, πέραν της άλλης παρουσίας του στο επιχειρείν (Indian, Mango, Prince κ.α.)
H σύμπτωση: από την «συλλογή» του λείπει μόνο το brand επάνω στο οποίο «έχτισε» στα 70s τον μύθο της Elmec Sport κάτι που τον «εκτόξευσε» επιχειρηματικά τις επόμενες δυο δεκαετίες, αυτό της Nike, μια μικρή τότε εταιρεία του Oregon. Ένας μύθος, που φαίνεται να «επιστρέφει»…
Από Έντυπη Έκδοση