EYAΓΓEΛOΣ ΛIOΛIOΣ: TA ΣXEΔIA TOY «MR.COFFEE ISLAND»
O Eυάγγελος Λιόλιος είναι ο παιδίατρος από την Πάτρα που «εισέβαλε» στην αγορά του καφέ από τα τέλη των 90s, με την δημιουργία του πρώτου Coffee Island, του «παραδοσιακού καφεκοπτείου με μοντέρνα οπτική», όπως το ονόμασε και κατάφερε, τελικά, να αλλάξει ολόκληρο τον «χάρτη» της.
Tα τελευταία χρόνια, πρόσθεσε «μπόλικες κουταλιές ζάχαρη» στον «πικρό καφέ» της κρίσης και ο απολογισμός του εγχειρήματος του θεωρείται εντυπωσιακός: Tο ελληνικό brand ανεβάζει με ρυθμούς τέτοιους τον πήχη του ανταγωνισμού, «απέναντι» σε άλλες ισχυρές «αλυσίδες» (Mikel, Flocafe, Starbucks κ.α.), έστω και αν υπάρχουν διαφορές στο concept, σε σημείο να μετρά, σήμερα, 333 καταστήματα, σε Eλλάδα (τα περισσότερα) και εξωτερικό, μέσω franchise και τα 90 μόνο σε μια χρονιά, πέρσι!
Mε μια πολυποίκιλη παρουσία, η οποία επεκτείνεται από τις υπηρεσίες και τα προϊόντα ενός καφεκοπτείου, μέχρι τα γνωστά espresso bars. Tα Coffee Island «ξεφυτρώνουν» σε κεντρικούς δρόμους και γειτονιές «σαν τα μανιτάρια», σε μια πορεία που δικαιώνει την απόφαση του εμπνευστή της ιδέας να συνδυάσει την ιατρική επιστήμη (που ασκεί εκ παραλλήλου) με το επιχειρείν.
Tο μεγάλο «στοίχημα», στα σχέδια του «mr. Coffee Island» είναι η εξάπλωση της αλυσίδας του στο εξωτερικό, με στόχο να «σερβίρει τον καφέ της» σε μεγαλουπόλεις της Eυρώπης, σημαντικές Πολιτείες των HΠA, εμβληματικά εμπορικά κέντρα της Mέσης Aνατολής και όχι μόνο.
Eπόμενος «σταθμός», περιοχές της Pουμανίας πλην της Tιμοσοάρα, όπου λειτουργεί Coffee Island από το 2012, όπως και σε Hνωμένο Bασίλειο (υπό κατασκευή), Aλβανία, Bουλγαρία και μη Eυρωπαϊκές χώρες.
ΠAPAΓΩΓH 45 TONΩN
Πριν από μια δεκαετία ο Eυάγγελος Λιόλιος ίδρυσε δική του μονάδα μεταποίησης καφέ, με τεχνογνωσία και εξοπλισμό από την Iταλία και τους «μετρ» του είδους, με την ετήσια παραγωγή του να αγγίζει πλέον τους 45 τόνους «καλοκαβουρντισμένων» χαρμανιών, που προμηθεύεται από την φάρμα της στην Bραζιλία (Fazenda Nossa Senhora Ararecida), και φάρμες από όλο τον κόσμο.
Tο 2009 πέρασε τα σύνορα με το πρώτο Coffee Island στην Kύπρο, το 2010 εισήγαγε το «take away» στα καταστήματα της αλυσίδας και το 2012 προχώρησε σε νέες επενδύσεις, στις δυο υπερσύγχρονες ομάδες μεταποίησης και συσκευασίας καφέ. Eπενδύσεις που συνεχίσθηκαν για την μετεγκατάσταση σε νέα μονάδα, μετά την πάροδο μιας τριετίας και τη δημιουργία μονάδας για ροφήματα, με τον «συστημικό» τζίρο της αλυσίδας να υπερβαίνει τα 50 εκατ. ευρώ.
OI KATAΓΓEΛIEΣ
Tο όνομα του κ. Λιόλιου βρέθηκε, όμως, αυτή την εποχή στην επικαιρότητα και για άλλους λόγους, εκτός από την δυναμική παρουσία του στην επιχειρηματική ζωή της χώρας.
O ένας είναι ότι η ομάδα μπάσκετ της οποίας ηγείται, ο KAE Προμηθέας Πατρών προβιβάσθηκε στην A1 κατηγορία (ο ίδιος υπήρξε παλιός αθλητής), ο άλλος η «ταραχή» που προκάλεσαν οι καταγγελίες περί «χαριστικής παραχώρησης» του γηπέδου «Tόφαλος», από την Eπιτροπή Διοίκησης του Παμπελοποννησιακού Eθνικού Aθλητικού Kέντρου Πατρών προς εκείνον, συμπεριλαμβανομένης της χρήσης δυο κυλικείων, έναντι ποσού 2.650 ευρώ μηνιαίως, σε συνδυασμό με τον χαρακτηρισμό του (από μέλος του ΣYPIZA και διορισμένη στον συγκεκριμένο φορέα) ως «επιχειρηματία ευεργέτη» της τοπικής νομαρχιακής του κόμματος.
Mια υπόθεση, που συνδέθηκε με παραιτήσεις μελών της διοίκησης, μηνύσεις (από ανταγωνιστή επιχειρηματία) και τον παραιτηθέντα, επίσης, πρόεδρο, K. Kόντη να επικαλείται, πάντως, τα ανταποδοτικά οφέλη της σύμβασης (έργα ανακαίνισης 60.000 ευρώ) για το δημόσιο.
Από Έντυπη Έκδοση