H CQS, μια από τις πλέον αναπτυσσόμενες ελληνικές εταιρείες στην παροχή υπηρεσιών διαχείρισης πελατειακών σχέσεων, ανέλαβε την υποστήριξη του ΟΠΑΠ, με στόχο την περαιτέρω ενίσχυση και ποιοτική αναβάθμιση της εξυπηρέτησης των πελατών της εταιρείας.
Συγκεκριμένα η συνεργασία με τον ΟΠΑΠ αφορά στη διαχείριση της τηλεφωνικής εξυπηρέτησης των πελατών του τόσο στο διαδίκτυο όσο και στο δικτύου των πρακτορείων του, σε ολόκληρη την Ελλάδα.
Στόχος της συνεργασίας είναι η ενδυνάμωση της τηλεφωνικής εξυπηρέτησης των παικτών και των συνεργατών του ΟΠΑΠ σε 24ωρη βάση, μέσω μιας υπηρεσίας που θα ανταποκρίνεται στις διαρκώς αυξανόμενες ανάγκες υποστήριξης και τον κεντρικό προσανατολισμό της εταιρείας για παροχή άριστων υπηρεσιών εξυπηρέτησης.
Υπό αυτό το πρίσμα, σχεδιάστηκε από την CQS ένα νέο μοντέλο εξυπηρέτησης, το οποίο ενσωματώνει όλα τα στοιχεία ανάπτυξης των παιχνιδιών του ΟΠΑΠ που προσφέρονται στους πελάτες του και έχει ως κεντρικό στοιχείο την αμεσότητα και την ευελιξία.
Στο πλαίσιο της έναρξης της συνεργασίας, ο CEO της CQS, Κωνσταντίνος Χατζηανδρέου, σημείωσε «Συνεργαζόμαστε με μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες στην Ελλάδα, της οποίας η ίδια η λειτουργία είναι προσηλωμένη στην άρτια και αποτελεσματική εξυπηρέτηση των πελατών και του δικτύου της. Έχουμε σχεδιάσει ένα πρόγραμμα το οποίο ανταποκρίνεται πλήρως στις υψηλές απαιτήσεις των πελατών του ΟΠΑΠ και ευελπιστούμε ότι, μέσα από αυτή τη συνεργασία, θα δημιουργήσουμε ένα πρότυπο μοντέλο εξυπηρέτησης πελατών».