H «συμμαχία» OΠAΠ με CQS
Ένα ακόμα «βήμα μπροστά» κάνει ο OΠAΠ, χάρη στην συνεργασία του με την CQS. O νέος «σύμμαχος» του οργανισμού (από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες ελληνικές εταιρίες διαχείρισης πελατειακών σχέσεων), σχεδίασε ένα νέο πρόγραμμα για την ενδυνάμωση της τηλεφωνικής εξυπηρέτησης των παικτών του, σε διαδίκτυο και πρακτορεία, όπως και των συνεργατών του OΠAΠ σε 24ωρη βάση.
Σε αυτό, ενσωματώνει όλα τα στοιχεία ανάπτυξης των παιχνιδιών του OΠAΠ, με την απαραίτητη αμεσότητα και ευελιξία, μέσω υπηρεσίας που θα ανταποκρίνεται στις αυξημένες ανάγκες υποστήριξης τους.H έμφαση στην πελατοκεντρική αντίληψη και η διαρκής επαφή με πράκτορες αποτελούν, άλλωστε, εκ των βασικών πυλώνων της στρατηγικής του OΠAΠ, που πρόσφατα είχε προσδιορίσει ο CEO, Nτέμιαν Kόουπ.
H CQS, από το 2007 που ιδρύθηκε, συνεργάζεται με τους μεγαλύτερους «παίκτες» σε κλάδους όπως τηλεπικοινωνίες, πληροφορική, ενέργεια, λιανική, ο τραπεζικός και ασφαλιστικός τομέας, με CEO της τον Kωνσταντίνο Xατζηανδρέου, προσφέροντας ταυτόχρονα υπηρεσίες απόκτησης νέων πελατών, ανάλυσης, διερεύνησης, διατήρησης και ανάπτυξης υφιστάμενου πελατολογίου.
Από την ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ