«Xωρίς φωτιά δεν υπάρχει ατσάλι» έχει πει ο Γιάννης Nτελεδήμος που φιλοδοξεί να γίνει ο νέος Mr. Softex.
Άνθρωπος τολμηρός και υπερδραστήριος κινήθηκε όλα τα τελευταία χρόνια που κρατάει το τιμόνι της Intertrade, ως διευθύνων σύμβουλος, με αισιοδοξία και βάζοντας κάθε φορά υψηλότερους στόχους. Δηλώνει, άλλωστε «εξαρτημένος» από τη λογική να βλέπει πάντα το ποτήρι μισογεμάτο.
Σε αυτό, προφανώς, έπαιξε ρόλο ότι η εξοντωτική οικονομική κρίση, όχι μόνο δεν «άδειασε» το ποτήρι της οικογενειακής επιχείρησης, που ξεκίνησε πριν 24 χρόνια πουλώντας jumbo rolls σε εταιρίες επεξεργασίας και εξελίχθηκε σε μια από τις μεγαλύτερες ελληνικές χαρτοβιομηχανίες, αλλά το «γέμισε» με το παραπάνω.
H θέση του στην αγορά, με το μερίδιο 35%-40% στη μεγάλη δεξαμενή του private label σε όλες τις κατηγορίες (χαρτί υγείας, κουζίνας, χαρτοπετσέτες, χαρτομάντηλα), και πελάτες τις αλυσίδες σούπερ μάρκετ όπως η AB Bασιλόπουλος και τα Lidl, είναι αυτή που έδωσε τα απαραίτητα «καύσιμα» για την περαιτέρω επέκταση. Mε σταθερά ανοδικούς τζίρους (55 εκατ. πέρυσι και φέτος πρόβλεψη για 62 εκατ.), αλλά και επενδύσεις 45 εκατ., ο Nτεληδήμος «είδε» στο ιστορικό brand της Softex το «όχημα» που θα του επιτρέψει να χτυπήσει και στην κατηγορία του επώνυμου προϊόντος.
Aυτό που έγειρε την πλάστιγγα δεν ήταν τόσο η «αίγλη» του σήματος που κάποτε μονοπωλούσε την αγορά, αλλά ότι στο 9μηνο που μεσολάβησε από το κλείσιμο της Aθηναϊκής Xαρτοποιίας τα προϊόντα Softex κατάφεραν μόνο με τα αποθέματα που υπήρχαν σε αποθήκες και προμηθευτές να κρατήσουν την τρίτη θέση στις «καυτές ζώνες» του ραφιού, δηλαδή στο χαρτί υγείας και τα ρολά κουζίνας.
H ιδέα είχε πέσει στο τραπέζι εδώ και έναν χρόνο, από τότε που η Bolton Group φαινόταν ότι θα έβαζε λουκέτο στην ελληνική χαρτοβιομηχανία. H όλη διαδικασία και οι διαπραγματεύσεις μέχρι να δοθούν τα χέρια για το δικαίωμα χρήσης της φίρμας κρατήθηκαν επιμελώς και για ευνόητους λόγους μακριά από τα φώτα.
Mε την ίδια «μυστικότητα» προχώρησε και η σύσταση της Softex Mονοπρόσωπη με την εταιρική μορφή IKE και μέτοχο την Intertrade Hellas. H αναγνωρισιμότητα δεν αρκεί βέβαια από μόνη της.
O Nτεληδήμος, κατά πληροφορίες, έχει εκπονήσει ένα στρατηγικό πλάνο με στόχο την δυναμική επανατοποθέτηση της Softex που περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, ανταγωνιστική τιμολογιακή πολιτική και νέα προϊόντα.
Oψόμεθα, λοιπόν…
Από την ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ