Τα 8,5 εκατ. ευρώ υπολογίζεται να αγγίξει το επενδυτικό πλάνο της αλυσίδας ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών Κωτσόβολος για το τρέχον έτος, όπως αναφέρει ο αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Dixons South-East Europe (Κωτσόβολος) Ανδρέας Αθανασόπουλος σε συνέντευξή του στο ΑΠΕ-ΜΠΕ.
Το επενδυτικό πλάνο, όπως επισημαίνει ο κ. Αθανασόπουλος, περιλαμβάνει περαιτέρω βελτίωση και επέκταση του δικτύου, του ανθρώπινου δυναμικού, αλλά και των υπηρεσιών.
Παράλληλα, ο κ. Αθανασόπουλος υπογραμμίζει ότι η δυναμική αναβάθμιση του δικτύου της Κωτσόβολος και η συνεχής βελτίωση των υποδομών της αποτέλεσε σημαντικό παράγοντα για την επιτυχημένη πορεία του προηγούμενου οικονομικού έτους, «γεγονός που αποδεικνύεται και από το μερίδιο αγοράς που αυξήθηκε κατά 2,4%». «Παρά τις διαρκείς αντιξοότητες και τα γεγονότα στην παγκόσμια αγορά», εκφράζει αισιοδοξία ότι και το επόμενος έτος, που «τρέχει» ήδη, θα είναι εξίσου κερδοφόρο. Για φέτος, αναμένει μεγαλύτερη αύξηση των μεριδίων της αγοράς για την Ελλάδα, ενώ εκτιμά ότι και η εγχώρια οικονομία θα παρουσιάσει βελτίωση, μετά από μία μεγάλη περίοδο δυσκολιών.
Ιδιαίτερη μνεία κάνει στο νέο κατάστημα της οδού Σταδίου, που εγκαινίασε πρόσφατα, το οποίο στοχεύει να φέρει την τεχνολογία στην «καρδιά» της πόλης. «Με την κίνηση αυτή, ενισχύουμε κι εμείς το ιστορικό κέντρο και ελπίζουμε ότι συμβάλλουμε στη σημαντική προσπάθεια που γίνεται τα τελευταία χρόνια τόσο από τους δημοτικούς και κρατικούς φορείς, όσο και από την ιδιωτική πρωτοβουλία, για την αναβάθμισή του και την αναζωπύρωση της αγοράς του» αναφέρει χαρακτηριστικά.
Σχολιάζει, επίσης, την πτώση που παρατηρείται, παγκοσμίως, στην αγορά συσκευών και, ειδικότερα, στην αγορά των ηλεκτρονικών. «Οι παγκόσμιες προβλέψεις»- σημειώνει -«μιλούν για περαιτέρω μείωση στο ποσοστό, παγκοσμίως, πρέπει, όμως να πούμε ότι η Ελλάδα δεν ακολουθεί πάντα τις παγκόσμιες τάσεις, αφού πέρυσι το καλοκαίρι, μία περίοδο ύφεσης, οι πωλήσεις των ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών συσκευών αυξήθηκαν». «Οι δικές μας προβλέψεις, πάντως, είναι αισιόδοξες» δηλώνει ο κ. Αθανασόπουλος, καθώς, όπως παρατηρεί και στις ηλεκτρικές και στις ηλεκτρονικές συσκευές ο κόσμος αναζητά την αναβάθμιση, καθώς αντιλαμβάνεται τα οφέλη από αυτήν, όπως π.χ. εξοικονόμηση ενέργειας και μειωμένοι λογαριασμοί, εξοικονόμηση χρόνου και πιο αποτελεσματική εργασία.
Μεταξύ άλλων, αναφέρεται στην εστίαση της Κωτσόβολος τόσο στο κομμάτι των υπηρεσιών, όσο και στο e-commerce, ενώ απαριθμεί τις δράσεις που υλοποιεί η εταιρεία, στο πλαίσιο της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης.
«Μπορούμε να πούμε ότι όλη η online Ελλάδα επισκέπτεται το site www.kotsovolos.gr τουλάχιστον μία φορά το χρόνο, με το ηλεκτρονικό μας κατάστημα να εξυπηρετεί, ετησίως, πάνω από 20 εκατομμύρια επισκέψεις. Το online shop μας βέβαια αποτελεί κι αυτό μέρος του δικτύου μας και λειτουργεί συμπληρωματικά με το φυσικό κατάστημα, συμβάλλοντας στον τζίρο μας. Παρακολουθώντας την αγορά, παρατηρούμε ότι η έλλειψη χρόνου είναι αυτό που ωθεί πολλούς πελάτες στη λύση του ηλεκτρονικού καταστήματος, αυτό, όμως, δεν αποκλείει την επίσκεψη σε ένα φυσικό κατάστημα. Όπως σε κάθε τομέα της δραστηριότητάς μας, αναβαθμίζουμε και ανανεώνουμε συνεχώς κάθε σημείο που έρχεται σε επαφή ο πελάτης μαζί μας, ώστε να προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία αγορών και εξυπηρέτησης», σημειώνει.
Σχετικά με τις προοπτικές του λιανεμπορίου, για φέτος, όπως επισημαίνει, «αναμένουμε μεγαλύτερη αύξηση των μεριδίων της αγοράς για την Ελλάδα και είμαστε αισιόδοξοι ότι και η εγχώρια οικονομία θα παρουσιάσει βελτίωση, μετά από μία μεγάλη περίοδο δυσκολιών».